Pantservuist84
VWC lid
Ik denk dat als je al jaren je eikel niet meer hebt kunnen zien, dat je er zelf een wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja maar dan zijn ze wel dus al binnen geweest he !!! justitie en openbaar ministerie nemen het hier in nederland niet zo nauw met je burgerrechten hoor ,per inwoners aantal meest getapte telefoon's ter wereld (vangnet) met daarbij de meldplicht naar een getapt persoon als het eventuele onderzoek is afgelopen ,nouw kan je vertellen dat daar in de praktijk niets van verteld wordt hoorNope
“De eis van een concrete verdenking is essentieel. Een anonieme tip zonder enig ondersteunend bewijs is niet genoeg. Er moeten specifieke feiten en omstandigheden zijn die een redelijk vermoeden wekken dat u betrokken bent bij een ernstig strafbaar feit.”
![]()
Mijn Huis Werd Doorzocht – Wat Zijn Mijn Rechten Eigenlijk?
mijn huis werd doorzocht – wat zijn mijn rechten eigenlijk? Ontdek direct wat dit voor u betekent, wat de politie mag doen en hoe u juridische bijstand krijgt.lawandmore.nl
(heb ik uiteraard uit betrouwbare bron vernomen en niet gebaseerd op eigen ervaringen)Beter niet vermelden hier, dat adres. Goede kans dat je justitie achter je aan krijgt.Ik denk dat dhr Bruls vuurwerk in huis heeft.
Wat is zijn adres? Dan meld ik het even bij misdaad anoniem