[Breda Vuurwerk] Breda's Finest

Net nagevraagd (sta te wachten op m'n bestelling) maar ze hebben geen volgorde, het wordt dus zelf bepalen wat je het mooiste vindt. Ik hoop dat alle cakes wel herkenbaar zijn?

Inderdaad de GP en SB zijn goed te herkennen, die andere twee weet ik dus ook nog niet zeker.

edit: PGF-100-1-A : dat is misschien de eerste cake van de On the beat ?

vw_breda_box.jpg

Dit was de info in een eerdere post binnen dit topic, ik meen me alleen te herinneren dat er uiteindelijk 1 andere cake in zat maar helemaal zeker weet ik niet meer.

Hierin zit een omlabeling van de Yellow River, Cake A van de Colorful City, Garden Party 3 cake A en de laatste cake is een 30 mm variant van de geweldige crackling cake uit de smash box 2 (dat is in de smasbox een 25 mm, maar in onze box een 30 mm) ;)

Dit was de info in een eerdere post binnen dit topic, ik meen me alleen te herinneren dat er uiteindelijk 1 andere cake in zat maar helemaal zeker weet ik niet meer.

Hierin zit een omlabeling van de Yellow River, Cake A van de Colorful City, Garden Party 3 cake A en de laatste cake is een 30 mm variant van de geweldige crackling cake uit de smash box 2 (dat is in de smasbox een 25 mm, maar in onze box een 30 mm) ;)

En de cake van de Colorful City was uiteindelijk een cake van On The Beat geworden toch?

Klopt allemaal tot nu toe. Is een on the beat geworden. Ik heb hem dit jaar ook liggen.

De juiste volgorde:
Yellow river: PGF-I-25-9
On the beat: PGF-100-1-A
Garden party III: GP1003-A
Smash box 2: SB2002-D

Hoop dat mensen hier iets aan hebben.
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om wat te shuiven, als je maar afsluir met de SB2002-D ;) (anders wordt de autist in mij wild)

Top, ik zat met precies dezelfde vraag...
Bedankt voor de oplossing van de puzzel ��

Klopt allemaal tot nu toe. Is een on the beat geworden. Ik heb hem dit jaar ook liggen.

De juiste volgorde:
Yellow river: PGF-I-25-9
On the beat: PGF-100-1-A
Garden party III: GP1003-A
Smash box 2: SB2002-D

Hoop dat mensen hier iets aan hebben.
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om wat te shuiven, als je maar afsluir met de SB2002-D ;) (anders wordt de autist in mij wild)

Thanks zo maar eens knopen dan

Dit was echt een van de toppers van de avond. Applaus van het publiek nadat hij was afgelopen, dat zegt wel genoeg!

Geschoten in de eerder genoemde volgorde en dat is wat mij betreft ook precies hoe hij hoort te zijn. Prachtig goud, schitterende kleuren en daarna luchtvullende crackling.

Deze was zo ongelofelijk dik! Ik had de 2018 versie en dit was 1 van de dikste blokken die ik had. Heerlijke crackling trouwens op het laatst! Daar mogen ze wel een losse cake van verkopen.

Geschoten na de 1.2" bad #ss box, immortal gold, jackhammer en thunderstorm als show.
En de solar storm loss en toch gaf hij een wow gevoel. Wat een dikke box zeg!

Hele mooie effecten, ik had alleen wel het idee dat het tempo omlaag is gegaan. Volgend jaar sla ik over, kies ik weer wat anders

Hier nog een film van de 2018 versie. Waanzinnig mooie box is dit. Echt aanrader. Check de hangtime van cake 1.

Denk jammer maar waar dat deze er niet meer zou zijn. Had er graag nog wel 1 op de kop willen tikken....

Back
Bovenaan