[Breda Vuurwerk] Breda's Finest

Ben blij dat ik deze last minute nog op de freaksite heb aangeschaft. Deze gaat knallen in de straat.

Bedankt voor jullie lovende berichten over deze box. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en we zijn ervan overtuigd dat onze box Breda extra zal kleuren tijdens de jaarwisseling.

Jahoor! Wat een machtige box is dit! Heerlijk tempo, goede en mooie effecten. Pangu heeft weer goed werk afgeleverd. Nu maar hopen dat deze volgend jaar op wat meer plekken in het land te koop is. Ik maak in het hoge noorden een rondje voor mijn spullen dus in Breda ben ik zeker niet te vinden.

Super dikke box man! zeker cake 3 vind ik geweldig, de genen die 'm hebben gescoord hebben een goeie slag geslagen.

En een fijne verrassing, wel een kooi, maar geen ijzeren banden eromheen :p. Scheelt toch weer 10 minuten vloeken.

Samen met forumlid Mlife ga ik deze box morgen om 18:00 uur schieten, hoop daarna de video hier te posten!

Als deze breder verkrijgbaar zou zijn, zou dit zomaar box van het jaar kunnen worden.
Niet normaal hoe mooi! Die crackling past niet in beeld gewoon. Kijk zelf:

Ik vind staand filmen juist beter, zie je meer mines en meer van de omgeving zodat je beter kan inschatten hoe groot de effecten zijn.

Haha ik snap dat jij dat zegt, ik zag net je filmpje op YouTube op die manier gefilmd. Zonde man! Die mines kan je ook af en toe filmen toch?

Dit was denk ik de beste cakebox van de avond bij mij in de straat. Enorme spreiding, harde klappen en hele mooie effecten. Hopelijk volgend jaar weer opnieuw te koop (of een 2.0 versie). Complimenten voor de samenstelling.

Back
Bovenaan