[Breda Vuurwerk] Breda's Finest

Dit was mijn eerste box na middernacht en de start van een geweldige nacht. Wat een box, echt geweldig. Grote effecten en afwisseling. Wat mij betreft de box vh jaar. Ik wil deze heel graag terug zien volgend jaar

Geen woorden, maar beelden. Ook het publiek vond deze fan-tas-tisch. Dit na een Colourful city en de 1,2" spinner to colour en hier werden ze wel erg blij van!

Heerlijke stijghoogte, dikke burst met grote boeketten. Rode blink blijft goed hangen, en manmanman wat is die crackling finale goed!!!

Chapeau

Als deze beter verkrijgbaar was dan had deze echt kans gemaakt op cakebox van het jaar!
De colorful city is leuk maar niet alle cakes, de beste imho zit namelijk ook in deze box.

Heeerlijk

Ziet er schitterend uit deze bak. Zie hem weer bij hen in de webshop staan met 2018 batch.
Iemand toevallig enig idee of deze hetzelfde gebleven is als vorig jaar of dat er aanpassingen in zitten?Als ie is zoals vorig jaar dan komt deze er zeker bij op de lijst.

Iemand toevallig enig idee of deze hetzelfde gebleven is als vorig jaar of dat er aanpassingen in zitten?Als ie is zoals vorig jaar dan komt deze er zeker bij op de lijst.

Dat kan ik bevestigen. Direct na de topprestatie van deze box na de jaarwisseling had Rolf van BredaVuurwerk in de 2018 freakactie aangegeven dat deze zonder aanpassingen weer terugkeert als 2018 batch.

En terecht, voor die 85 euro op dit moment op de freaksite gewoon een regelrechte topper! :D

Er staat geen ABCD op de cakes maar de naam vande cakes van de originele doos. ( 2018 versie heb ik)
Weet iemand de schietvolgorde hiervan?

Ik dacht dat de smash box de laatste was (crackling)en de gp de tweede maar welke van de breda cakes 1 en 3 zijn is niet helder

Ik haal deze vanavond op dus ga het zeker navragen. Mocht iemand het al weten dan hoor ik dat uiteraard graag nu al hoor.

Back
Bovenaan