Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat de importeurs gewoon hun lijnen voortzetten zoals elk jaar met de hoop dat het toch nog een keer kan.Ik ben benieuwd wat de importeurs gaan doen nu alles nog zo onzeker is. Als het pas in september bij wijze van spreken definitief wordt, is het te laat om nog vuurwerk in te kopen.
Daarom was ook een soort van toegezegd dat rond 1 november dit jaar meer duidelijk zou zijn.Ik ben benieuwd wat de importeurs gaan doen nu alles nog zo onzeker is. Als het pas in september bij wijze van spreken definitief wordt, is het te laat om nog vuurwerk in te kopen.
Ik ben ook wel benieuwd met wat voor briljant plan ze op de proppen komen voor de handhaving. Dat hebben ze ondertussen vast al tot in de puntjes uitgewerkt zodat alles opgelost is wanneer het verbod een feit is geworden.Daarom was ook een soort van toegezegd dat rond 1 november dit jaar meer duidelijk zou zijn.
Zoals het nu lijkt, gaat rond die datum de concept-regeling voor ontheffing aan verenigingen in consultatie. Hoewel er vertraging is opgelopen lijkt het erop dat het ministerie nog vastberaden is om 1 juli 2026 te halen. Eind oktober weten we vermoedelijk weer iets meer.
Zekers gaan we dan ook de grens over… mocht dat verbod er komen, dan is stoken met oud en nieuw vanaf dat moment het ultieme vuurwerkprotest.Een hoop NL gaan en zullen toch echt over de grens gaan.
Handhaving? Wat is dat?Ik ben ook wel benieuwd met wat voor briljant plan ze op de proppen komen voor de handhaving. Dat hebben ze ondertussen vast al tot in de puntjes uitgewerkt zodat alles opgelost is wanneer het verbod een feit is geworden.
Dat zijn die mensen die een huisvader streng aanspreken op het stoken van cat1 terwijl een straat verderop de Cobra's neergesmeten worden. Maarja, onderscheid maken kunnen ze niet toch?Handhaving? Wat is dat?
Dat dus. Ik moet het nog zien. Wordt vast weer net 1 dechet ministerie nog vastberaden is om 1 juli 2026 te halen.
Ik geloof dat dat nog een voorwaarde was van VVD voor het laten doorgaan, fwiw überhaupt maar zeker met hun verkiezingsuitslag komende, waardoor kans is dat ze in de oppositie belanden dus dan kunnen die drie voorwaarden zomaar van geen belang meer zijn.Ik ben ook wel benieuwd met wat voor briljant plan ze op de proppen komen voor de handhaving. Dat hebben ze ondertussen vast al tot in de puntjes uitgewerkt zodat alles opgelost is wanneer het verbod een feit is geworden.
Ik denk dat VVD in de oppositie niet kan, want er lijkt anders geen enkele realistische meerderheid haalbaar zonder de VVD. Dat moeten er echt nog flinke verschuivingen gaan komen (bijv een nog grotere pvda/GL of cda)Ik geloof dat dat nog een voorwaarde was van VVD voor het laten doorgaan, fwiw überhaupt maar zeker met hun verkiezingsuitslag komende, waardoor kans is dat ze in de oppositie belanden dus dan kunnen die drie voorwaarden zomaar van geen belang meer zijn.
Er moet ook wel heel veel water bij de wijn gedaan gaan worden door andere partijen om de VVD mee te laten regeren denk ik....denk aan hypotheekrenteaftrek enz dat is weer de keerzijde. Ben wel heel erg benieuwd waar alles op uit gaat draaien..Ik denk dat VVD in de oppositie niet kan, want er lijkt anders geen enkele realistische meerderheid haalbaar zonder de VVD. Dat moeten er echt nog flinke verschuivingen gaan komen (bijv een nog grotere pvda/GL of cda)
Klopt, maar zonder de VVD valt er zowel over links, centrumlinks, centrumrechts of rechts geen realistische meerderheid te behalen. Zeker niet als ze nog wat meer zetels behalen in vergelijking met huidige peilingen.Er moet ook wel heel veel water bij de wijn gedaan gaan worden door andere partijen om de VVD mee te laten regeren denk ik....denk aan hypotheekrenteaftrek enz dat is weer de keerzijde. Ben wel heel erg benieuwd waar alles op uit gaat draaien..
Ik heb al mn bestellingen al geannuleerd, dit wil ik voor geen goud missen!!Nou, dat is interessant .... Ga er meteen heen........ Zij de mensen die dit bedenken wel goed bij hun hoofd?
PVV haalt de meeste zetels maar niemand wilt met hun samen behalve 3 kleine partijenIk denk dat VVD in de oppositie niet kan, want er lijkt anders geen enkele realistische meerderheid haalbaar zonder de VVD. Dat moeten er echt nog flinke verschuivingen gaan komen (bijv een nog grotere pvda/GL of cda)