Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar een vereniging oprichten is niet gratis en dien je met 2 man te doen. En hoe wil je het inkopen als er geen vuurwerk winkel meer is straks??Het is erdoor.
Erdoor is ook dat dit jaar nog geen verbod komt.
Men blijft naar idee van verenigingen kijken.
Zelfs vw show Rdam blijft niet gegarandeerd bestaan... Men is er in alle moties van overtuigd dat siervw verbod zoden aan de dijk gaat zetten qua onlusten...
Het is erdoor.
Erdoor is ook dat dit jaar nog geen verbod komt.
Men blijft naar idee van verenigingen kijken.
Zelfs vw show Rdam blijft niet gegarandeerd bestaan... Men is er in alle moties van overtuigd dat siervw verbod zoden aan de dijk gaat zetten qua onlusten...
Sterfhuisconstructie.... (op die manier wil de meerderheid niet meer)Ja maar een vereniging oprichten is niet gratis en dien je met 2 man te doen. En hoe wil je het inkopen als er geen vuurwerk winkel meer is straks??
Was trouwens ook direct zo net op NPO radiojoirnaal dat er dit jaar nog geen verbod komt. Dus stoken en hamsteren maar... Nog één keer legaal genieten.
Hoe gaat dat pad dan verder? Zij willen duidelijke signalen hebben dat er aan voldaan kan worden anders houden ze het in 1e Kamer nog tegen ofzo?Het is aangenomen maar nog niet definitief, er moet nog voldaan worden aan de 3 voorwaardes van de VVD
Hoe gaat dat pad dan verder? Zij willen duidelijke signalen hebben dat er aan voldaan kan worden anders houden ze het in 1e Kamer nog tegen ofzo?
Klopt eerst moeten de voorwaardes worden getoetst, als uit toetsing blijkt dat het niet haalbaar is zegt de VVD snoeihard nee. Ze steunen het enkel onder voorwaarden als de 3 eisen kunnen voldoen.Hoe gaat dat pad dan verder? Zij willen duidelijke signalen hebben dat er aan voldaan kan worden anders houden ze het in 1e Kamer nog tegen ofzo?
Klopt eerst moeten de voorwaardes worden getoetst, als uit toetsing blijkt dat het niet haalbaar is zegt de VVD snoeihard nee. Ze steunen het enkel onder voorwaarden als de 3 eisen kunnen voldoen.
En dat geloof jij? Een VVD zonder ruggengraat zou zich daar nu ineens wel aan zou houden...no way!!Klopt eerst moeten de voorwaardes worden getoetst, als uit toetsing blijkt dat het niet haalbaar is zegt de VVD snoeihard nee. Ze steunen het enkel onder voorwaarden als de 3 eisen kunnen voldoen.
Omdat dit de initiatiefwet is en niet het definitieve wetsvoorstel, volgens mij...Ja maar wat ik niet begrijpt, waarom hebben ze dan nu voorgestemd ze hadden dan nooit mogen stemmen.
Hoe gaat dat pad dan verder? Zij willen duidelijke signalen hebben dat er aan voldaan kan worden anders houden ze het in 1e Kamer nog tegen ofzo?
In de wet zat helemaal geen voorbehoud. Alleen door nu voor de wet te stemmen, kon dit er onderdeel van worden.Ja maar wat ik niet begrijpt, waarom hebben ze dan nu voorgestemd ze hadden dan nooit mogen stemmen.
Je snapt dat ze het nu in de 2e Kamer al gesteund hébben...? Niet onder voorwaarden of wat, gewoon "ja" gestemd. Nu is een motie niet persé bindend maar wel leidend. Daarom mijn vraag hoe VVD nog een spaak in het wiel kan steken. Het kan enkel nog in 1e Kamer tegengehouden worden volgens mij. Dus pas daar stemming als VVD zekerheid van hun voorwaarden heeft? Of VVD stemt daar tegen zolang ze geen zekerheid hebben? Waarom dan niet in 2e Kamer via een submotie? Want het voorstel tot wetswijziging gaat nu wel door naar 1e Kamer...Klopt eerst moeten de voorwaardes worden getoetst, als uit toetsing blijkt dat het niet haalbaar is zegt de VVD snoeihard nee. Ze steunen het enkel onder voorwaarden als de 3 eisen kunnen voldoen.
Welk weegmoment is er gecreëerd?In de wet zat helemaal geen voorbehoud. Alleen door nu voor de wet te stemmen, kon dit er onderdeel van worden.
Dat is gebeurd, waardoor de VVD en heel de Eerste en Tweede Kamer nogmaals een weegmoment hebben gecreëerd.
Politiek slim van de VVD, want ze moesten bewegen (vonden ze zelf). Dat hebben ze nu gedaan door voor te stemmen, maar met hun voorwaarden houden ze ook de ondernemers etc. 'aan boord'.
Zie mijn post hierbovenWelk weegmoment is er gecreëerd?