hout86
VWC lid
Als dat gebeurd ligt de weg open voor links, dan mag je blij zijn met die kabouter Timmermans!Ik blijf hopen dat het kabinet valt over lintjesgate, dat zou vandaag kunnen gebeuren. Prutsers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als dat gebeurd ligt de weg open voor links, dan mag je blij zijn met die kabouter Timmermans!Ik blijf hopen dat het kabinet valt over lintjesgate, dat zou vandaag kunnen gebeuren. Prutsers!
Ik beschouw VVD ook als links, hoort bij de linkse kliek, kijk maar eens als er een motie ingediend wordt wie voor en tegen is, dan zie je dat de VDD precies zoals GL, PVDA, D66, enz. stemt.Zeker niet dat links de grootste wordt, daar geloof ik niks van. VVD wordt de grootste en met wie ze dan samen gaan is nog de vraag, dat wordt een onmogelijke puzzel denk ik.
Zonder glijmiddel.Wat betreft die drone/lichtshows als vervangers; mogen ze wmb in hun hol steken.
Eens! Rechts tijdens en voor verkiezingen, links na de verkiezingenIk beschouw VVD ook als links, hoort bij de linkse kliek, kijk maar eens als er een motie ingediend wordt wie voor en tegen is, dan zie je dat de VDD precies zoals GL, PVDA, D66, enz. stemt.
Ik beschouw VVD ook als links, hoort bij de linkse kliek, kijk maar eens als er een motie ingediend wordt wie voor en tegen is, dan zie je dat de VDD precies zoals GL, PVDA, D66, enz. stemt.
Het is nooit veilig genoeg. In de USA zijn ze verder doorgeschoten: een kind van 12 op straat laten spelen kan je het gezag over je kinderen kosten. Dat is onverantwoord. Wapenbezit dat zeer algemeen is natuurlijk niet dat is veilig (zou daar ook weer niet een soort lobby achter zitten?). En we tenderen hier ook naar allerlei schijnveiligheden voor niet bestaande grote dreigingen. Zelf autorijden als er auto's komen die het zelf veiliger kunnen: verbieden dus! Honden? VErbieden, die bijten heel vaak (is trouwens wel waar)! Katten: verbieden (die doden blijkens onderzoek in NL alleen al 140 miljoen dieren per jaar), fietsen zonder helm: zal te onveilig zijn en dan fietsen in het algemeen wellicht (maar dat is een hobby van ook de rijken, net als katten en honden dus dat zal wel meevallen).Vuurwerkverbod. Wat nu? Kermisverbod? festivalverbod? Pretparkverbod? Speeltuinverbod? Speelhalverbod? Sportverbod? Gewoon alles wat plezier brengt/geeft moet verboden worden!
18:3019:00 morgen
Nee, BBQ verbod komt als eersteVuurwerkverbod. Wat nu? Kermisverbod? festivalverbod? Pretparkverbod? Speeltuinverbod? Speelhalverbod? Sportverbod? Gewoon alles wat plezier brengt/geeft moet verboden worden!
Bekijk bijlage 1809341
Niemand die dit van mij afpakt!!!!
Mensen die hun pizza steen doormidden zagen geef ik max 1 jaarGeef je 2 jaar, dan mag dat ook niet meer
Das geen pizza steen gelukkig...die hangt netjes in het rek!!Mensen die hun pizza steen doormidden zagen geef ik max 1 jaar