BREAKING ! Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland

Nou ik ga me niet inhouden, dit is gewoon in en in triest. Wordt tijd dat er een andere wind gaat waaien in dit land. Laat het met oud en nieuw maar 1 grote tyfuszooi worden, vooral voor de politieke leden die hier achterstaan, ze zetten de deur wagenwijd open voor de illegale handel, en ontnemen miljoenen huishoudens en gezinnen met kinderen het pleziertje 1x per jaar. Het hele fucking siervuurwerk, de cakes en compounds hebben geen ene moer hiermee te maken. Een agent kan snel het onderscheid maken tussen een cake of compound of een cobra. En laat ze ook eens hard optreden, als er een cobra naar je wordt gegooit als agent, schiet diegene dan neer, pak ze aan. Zelf jarenlang niets doen en veel te lief met dit soort teringmongolen omgaan en dan nu gaan lopen janken.

Duitsland gaat dit jaar ongekend goede zaken doen!

Bijna niet te bevatten dat het echt gaat gebeuren. Enfin, ik heb ook genoten in 2020 en in 2021. 👌
Vergeet niet Vvd eist meer geld en hoge straffen op illegaal vuurwerk, alles is dan illegaal, dus je komt er niet meer vanaf met een boete helemaal niet als ze illegaal onder de wet wapens en munitie plaatsen, dan gaat je huis op slot, je hypotheek wordt verbroken je verzekering zegt je op je huur opgezegd of je auto in beslag genomen als ze t wel aantreffen.

Met lood in de schoenen toch maar even naar VWC gesurfd. Wat een inktzwarte dag is dit zeg !!
Het voelt heel erg of mij persoonlijk onrecht wordt aangedaan, en zoals ik er nu in sta ga ik me er niet aan houden. Altijd heb ik gepleit voor legaal goedgekeurd vuurwerk, maar helaas is dat blijkbaar niet genoeg in dit land. Wat mij betreft kan het dus los gaan.

Het kan me eigenlijk niet meer schelen...
Maar stiekem hoop ik dat de komende aantal oud en nieuws qua rellen,vuurwerkslachtoffers en schade aan gemeente eigendom de spuigaten uitloopt.
En ik hoop ook dat er vanaf dit jaar nog eerder begonnen word met knallen zodat de haters die dachten er vanaf te zijn,van een koude kermis thuis komen.

Nou ik ga me niet inhouden, dit is gewoon in en in triest. Wordt tijd dat er een andere wind gaat waaien in dit land. Laat het met oud en nieuw maar 1 grote tyfuszooi worden, vooral voor de politieke leden die hier achterstaan, ze zetten de deur wagenwijd open voor de illegale handel, en ontnemen miljoenen huishoudens en gezinnen met kinderen het pleziertje 1x per jaar. Het hele fucking siervuurwerk, de cakes en compounds hebben geen ene moer hiermee te maken. Een agent kan snel het onderscheid maken tussen een cake of compound of een cobra. En laat ze ook eens hard optreden, als er een cobra naar je wordt gegooit als agent, schiet diegene dan neer, pak ze aan. Zelf jarenlang niets doen en veel te lief met dit soort teringmongolen omgaan en dan nu gaan lopen janken.

Lekker ouderwets op het fietsje rondrijden met wat 100 grammers op zak :) 100 % dat je nooit gepakt wordt. Lekker met de storm aansteker op pad en strooien maar!

Het gevoel van onrecht… Jarenlang heb ik met plezier voor mijn eigen deur genoten van vuurwerk met louter positieve reacties van buren. Ben ik altijd heilig geweest? Zeker niet, maar tering hard geknal heb ik mij nooit aan gewaagd, zeker niet in een woonwijk. Sterker nog, wie dat wel deed durfde ik daar gerust op aan te spreken. Pakte altijd goed uit. Maar nu wordt mijn avond van het jaar, een avond die voor mij overladen is met nostalgie en mooie herinneringen, gezelligheid etc. en de daarbij behorende voorpret mij ontnomen tot de grondbloem aan toe en kunnen die ‘tering harde’ knallers hun gang blijven gaan. Zelf zal ik mij daar nog steeds niet aan wagen maar wie wil doet ook maar lekker voortaan. Van mij zul je geen ‘last’ hebben.

Laatst bewerkt:
Lekker ouderwets op het fietsje rondrijden met wat 100 grammers op zak :) 100 % dat je nooit gepakt wordt. Lekker met de storm aansteker op pad en strooien maar!
Opletten dat je camera's ontwijkt (dus zelfs al kruispunten met verkeerslichten, ov routes, winkels, ook van digitale deurbellen want reken maar dat er snitches tussen gaan zitten. Succes

De illegale handel en het buitenland gaan serieus lekker cashen. Nog meer schade/gewonden/lasten etc.
Nederland laat weer het kwaad/links winnen en ons wat afnemen. Zoals gewoonlijk doen we NIKS.
Knallen zal er sowieso wel gebeuren, met of zonder verbod.
Maar toch, de woede die ik nu voel mag ik hier verder niet delen.
Nee gaat me net zo, als ik alles wil uiten hier, wat ik beslist niet ga doen, dan weet ik zeker dat ik verbannen ga worden. Dus ik maak hier liever geen woorden aan vuil. Ik hoop alleen dat ze zullen zien dat dit niet zal helpen en hierdoor meer trammelant zal komen en zullen zien dat dit een hele domme zet is geweest.
Let wel het is nog niet zover, er moeten aan nog heel veel voorwaarden worden voldaan en of die het allemaal zullen halen ik weet het niet.
Er zit niks anders op we kunnen er toch niet veel aan doen en de tijd zal het uitwijzen.

Erg zuur allemaal. Stiekem ga ik wel uit van een uitloopjaar. Zo niet dan bel ik mijn freakshop wel, hopelijk kan er wat onder de tafel door. En anders 100% illegale circuit in. Een aantal mooie dozen om 12 uur, elektrisch geschoten. Wat het meest pijn doet, is dat ik niet meer met mijn kinderen relaxt voor de deur kan stoken, ik wil ze niet nu al illegale dingen laten doen zeg maar. Ze gaan nooit oud en nieuw kunnen vieren zoals ik dat heb gedaan, en mij zoveel plezier gegeven heeft. Vanaf 10 uur met een rugzak vol sloffen astronauten, babypijlen, bloemen, jumping jacks en Romeinse kaarsen...

Back
Bovenaan