BREAKING ! Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland

Duitsland gaat dit jaar ongekend goede zaken doen!

Bijna niet te bevatten dat het echt gaat gebeuren. Enfin, ik heb ook genoten in 2020 en in 2021. 👌

Wel wordt er door de partijen -op voorstel van ChristenUnie- gewerkt aan meer mogelijkheden voor lokale vuurwerkshows. Burgemeesters zouden buurtverenigingen dan een vergunning kunnen geven. Mogelijk duurt het nog wel tot 2026 dat dit van kracht kan worden: als die bepaling wettelijk niet goed wordt vastgelegd, is de vrees, gaan vuurwerkenthousiasten hun eigen vereniging starten om toch te kunnen afsteken. Dat is ook weer niet de bedoeling, aldus Haagse bronnen.
Burgemeesters.... Nou dan hoef ik hier in Zoetermeer helemaal niks meer te hopen, lokale vuurwerkshows waren dit jaar al niet meer toegestaan. Alleen nog lasershows. Bah.

Dan maar een reisje boeken naar IJsland, schijnt geweldig te zijn daar met oudjaar. Mooi land ook, 2x geweest maar nog niet met oudjaar. De beelden zijn geweldig. Zal ik vast een vliegtuig huren voor het hele forum? :applause:

Allemaal de schuld van links toch??
Zo zie je maar weer van links tot rechts het zijn allemaal onbetrouwbare honden. Ik heb er geen goed woord voor over. Ik laat het hierbij want als ik nu schrijf wat ik denk levert dan een permanente ban op.

De voorstanders zijn het verbod zijn allemaal links, daar rekening ik de VVD en de NSC ook onder, is 1 grote linkse kliek.

Burgemeesters.... Nou dan hoef ik hier in Zoetermeer helemaal niks meer te hopen, lokale vuurwerkshows waren dit jaar al niet meer toegestaan. Alleen nog lasershows. Bah.:applause:

Dat is ook precies wat die linkse hufters willen, vuurwerk vervangen door een laser- of droneshow wat in mijn ogen niets met oud&nieuw te maken heeft.

Laatst bewerkt:
Ook al staan de zaken er slecht voor, ik zou nog wachten met het klakkeloos aannemen wat de nieuwssites ons vertellen. Die willen gewoon zo veel mogelijk clicks en zullen dus op de feiten vooruit gaan lopen met sensatiemakende koppen
Ik hoop ook nog steeds op een 1 april grap, en misschien willen ze de reacties uitlokken en deze zijn niet mals op alle sites niet.....als ik zie hoeveel mensen tegen een verbod zijn en veelal hetzelfde zeggen........daarnaast moet het debat nog komen en de beslissing ook nog....dus bidden

Ik hoop ook nog steeds op een 1 april grap, en misschien willen ze de reacties uitlokken en deze zijn niet mals op alle sites niet.....als ik zie hoeveel mensen tegen een verbod zijn
Viel mij ook op, op social media sites gaat het helemaal los daar en zijn fel tegen een verbod. De meningen tegen de voorstanders voor een verbod is zeker niet mals en ongekend.

Hopen op een uitloopjaar. Kan ik op een verantwoordelijke manier nog wat inslaan voor de jaren daarna met zuinig afsteken

Ik hoop ook nog steeds op een 1 april grap, en misschien willen ze de reacties uitlokken en deze zijn niet mals op alle sites niet.....als ik zie hoeveel mensen tegen een verbod zijn en veelal hetzelfde zeggen........daarnaast moet het debat nog komen en de beslissing ook nog....dus bidden

Natuurlijk is dit geen 1 april-grap.

Raar dat dat iedere keer bij de onderzoeken / enquêtes de meerderheid tegen is.......ik vermoed dat de enquêtes in een bejaardenhuis zijn gehouden.
Gewoon mensen jaarlijks met valse cijfers en leugens tegen iets opzetten, roepen ze vanzelf voor een vuurwerkverbod, zo heeft Groen Links, Partij Voor De Dieren en de linkse mainstream media dit al dik 10 jaar gedaan.

Dan is het einde toch snel in zicht. Hopen op een uitloopjaar, scheelt de overheid geld, kunnen wij nog 1 keer losgaan.
Minister meldde anderhalf jaar nodig te hebben het rond te breien. Dus hoop op een uitloopjaar. Brengen ze ook als rechtvaardiger naar de winkeliers die zogenaamd nog voorraden kunnen opmaken maar wat dus vooral weer de importeurs bevoordeelt en niemand anders.

De illegale handel en het buitenland gaan serieus lekker cashen. Nog meer schade/gewonden/lasten etc.
Nederland laat weer het kwaad/links winnen en ons wat afnemen. Zoals gewoonlijk doen we NIKS.
Knallen zal er sowieso wel gebeuren, met of zonder verbod.
Maar toch, de woede die ik nu voel mag ik hier verder niet delen.

Back
Bovenaan