spanischcracker
VWC lid
Hier hetzelfde. Ook gisteren in het mandje gehad maar uiteindelijk voor de Furious gegaan. Break Out al meerdere malen gehad en nu eens voor wat anders gegaan. Al blijft de Break Out een regelrechte topper!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer je deze nog nooit gehad hebt zou ik hem bij een goede prijs zeker aanbevelen. Vorig jaar voor het eerst gehad, nu 2 in bestelling staan zodat ik er iig nog 2 jaar van kan genieten. De Burst is echt kneiterhard wat de beleving live heel anders maakt dan op video. Wanneer je deze afzet tegen bijv. de full assault heb je voor die ca. €15,- meerprijs echt veel meer geweld in de straat.Na al die filmpjes nog steeds niet overtuigd om deze zelf aan te schaffen, effecten van cake 2/3 pakken me niet zo
Deze dit jaar voor het eerst besteld, erg benieuwd naar door alle positieve reacties![]()
105 a 110. Die onder de 100 heb ik niet gezien haha. Dat zou een top deal zijn. Heb hem zelf voor 105 besteld.Ik zie deze voor 134,95 voorbij komen. Wat deed deze dit jaar gemiddeld een beetje in de freakacties?