Break Out

Hier hetzelfde. Ook gisteren in het mandje gehad maar uiteindelijk voor de Furious gegaan. Break Out al meerdere malen gehad en nu eens voor wat anders gegaan. Al blijft de Break Out een regelrechte topper!!

Ik heb hem ook in de winkelwagen gehad maar toch laten staan. Snel geneigd om toppers van vorig jaar weer te nemen maar toch gekozen voor andere compounds en deze laten staan voor de andere liefhebber die hem nog niet meegemaakt heeft:D

Na al die filmpjes nog steeds niet overtuigd om deze zelf aan te schaffen, effecten van cake 2/3 pakken me niet zo
Wanneer je deze nog nooit gehad hebt zou ik hem bij een goede prijs zeker aanbevelen. Vorig jaar voor het eerst gehad, nu 2 in bestelling staan zodat ik er iig nog 2 jaar van kan genieten. De Burst is echt kneiterhard wat de beleving live heel anders maakt dan op video. Wanneer je deze afzet tegen bijv. de full assault heb je voor die ca. €15,- meerprijs echt veel meer geweld in de straat. :blink:

Ik ben ook sceptisch wat betreft deze. Ik vond op hetzelfde concept gebaseerde per 5 schoten rapid fire schieten de On The Beat bijvoorbeeld fantastisch, in het introductiejaar. Als ik hem daarmee vergelijk, vind ik deze toch een stuk eentoniger. Zijn er mensen die beide hebben gehad?

Voor het eerst dit jaar en ondanks dat ik plum een beetje zat ben was het goed uit te houden in deze bak door de variatie en de algehele kwaliteit (burst, spreiding, schiettempo/ritme en finale). Filmpske:

Helaas dit jaar tot nu toe naast het net gevist. Hoop hem wel nog te bemachtigen, maar wat is hij snel uitverkocht zeg.. :bonk:

Dan ga ik de gok nog even wagen dat hij misschien nog ergens in een weekactie of zo goedkoper voorbij komt.

Als je hem voor 105-110 tegenkomt is het al heel scherp. Je zal hem vaker zien voor 120-130. Die 96 Euro bij HuboXL is uitzonderlijk laag.

Back
Bovenaan