Braniac

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5205
Artikelnaam: Braniac
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal shots: 16 shots
Effectomschrijving:
Richtprijs: €17,50
Verpakkingseenheid:
O.a. te koop bij: www.devuurwerkwinkel.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor maar €15.00 vindt ik het een TOP cake.
mooie effecten en lage prijs.
probeer hem in me lijsje te stoppen:p

Geweldige cake, 1 probleem: Hoe moet ik ooit binnen mijn budget blijven? :p
Er zijn zoveel goede goude cakes op de markt dat het moeilijk is om te kiezen. Maar voor 15,- euro kan je deze er altijd bij nemen, trouwens, per meerdere is ook leuk voor die prijs! :)

Dit ben ik niet gewend van Breeschoten!
240 gram aan mooi goud met blauw voor maar 15 euro. Toppertje.

Ik mis een finale, maar van 250gram 16 zulke goudblauwe boeketten mét knettermines voor maar €15 is natuurlijk onmiskenbaar een topper.

Laatst bewerkt:
Ik mis een finale, maar van 250gram 16 zulke goudblauwe boeketten mét knettermines voor maar €15 is natuurlijk onontkenbaar een topper.

Zeer jammer dat er inderdaad geen finale is, anders was het helemaal compleet.

Vindt het toch een mooie cake, goud en blauw doen het altijd goed bij mij. Die prijs is ook zeer aantrekkelijk:D.

Inderdaad een prima cake dit, en in verhouding laag geprijsd.
Mooie effecten,de mines met brocade in goud/blauw en de burst klinkt ook goed.
Die moeten we live maar eens goed in de gaten gaan houden.

Heerlijk om te zien dat Breeschoten wel degelijk schitterende cakes in het assortiment heeft die een leuke prijs hebben en kwalitatief zeer goed zijn. Ik ben echt benieuwd naar de filmpjes van de rest van de producten van deze lijn. :applause:

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe deze in werkelijkheid over gaat komen. Afgaande op de film zou ik hem per direct bestellen, het belooft een prima cake te zijn voor een, vind ik, hele leuke prijs! :D

Ben ook direct benieuwd naar de rest van deze "budgetlijn". :p

ziet er erg goed uit deze cake
en voor de schappelijke prijs van 15 euro,
niks mis mee zou ik zo zeggen
natuurlijk eerst even live beelden zien want de chinafilmpjes kunnen er ook wel eens naastzitten

Heb m vandaag live gezien wat een topper is deze cake,schiet in salvo's van 4x3+1x4 in de kleuren van goud met blauw en dan met die prijs erbij die staat bij mij op de lijst:thumbsup:

Laatst bewerkt:
ziet er idd goed uit,beter zelfs dan de china film.

3 stuks is helemaal leuk voor weinig geld.

Goed product voor een zachte prijs, wil hem graag in de collectie. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige cake voor een mooie prijs. Hopelijk te verkrijgen bij één van de VWC actie-dealers.

....en toegevoegd aan mijn lijssie..

Erg mooie cake voor dat geld, uitgaande van het filmpje.

Valt me trouwens op dat de hele dragon line vrijwel precies dezelde prijsstelling heeft als de Oriental line van Bonfireworks, iets goedkoper zelfs na de prijsverhoging van dit jaar. (+- 15 voor de 240 grammers, +- 25 voor de 375 en +- 35 voor de 500 grammers)
Zou Breeschoten hier bewust de concurrentie aangaan of zou het toeval zijn? Voor ons is het natuullijk alleen maar mooi :D

Back
Bovenaan