Braniac

Bizar als ik dat filmpje zie en mijn geheugen even opfris..

Flut ding was het, en op dit filmpje werkelijk briljant... Argh... Demo dan maar kijken dit jaar?

Als ik de filmpjes zo zie valt hij mij toch echt niet tegen.

Veel mensen klagen over dat die te duur is maar voor 17,50 zou ik deze gewoon meenemen, tegen vallen zal die je niet doen, er gingen geruchten dat deze cake ook op de markt zou zijn die 1 voor 1 schiet, deze ben ik gelukkig nog niet tegen gekomen, regelrechte topper dit en betaalbaar !

Op het filmpje zijn het er trouwens 4 tegelijk

Veel mensen klagen over dat die te duur is maar voor 17,50 zou ik deze gewoon meenemen, tegen vallen zal die je niet doen, er gingen geruchten dat deze cake ook op de markt zou zijn die 1 voor 1 schiet, deze ben ik gelukkig nog niet tegen gekomen, regelrechte topper dit en betaalbaar !

Op het filmpje zijn het er trouwens 4 tegelijk

Als ik deze zou hebben gehad dat ie ze per salvo's de lucht in schiet vindt ik het niet erg om 17,50 te betalen, maar ik had er 2 van de brainiac en alle 2 gingen ze 1 voor 1 de lucht in, en dan was het het niet waard dat geld, puur omdat het dan zo'n standaard cake is!

Dat is een foutje.. 3X besteld zelfs:)

Maar was het echt nodig om een filmpje van 8 minuuten te plaatsen IPV gewoon alleen de braniac?:)

Heb hier afgelopen 2 jaar meerdere mensen over gehoord, zou kunnen dat de oude 4x4 versie nog geleverd word maar dat zou ik jullie niet kunnen vertellen

Back
Bovenaan