Booster 500

Gewone consument ziet een dummy met label in de winkel... wil een product met veel schoten voor weinig geld... anders lekker laten staan.

Hier ook de gok genomen, voor de voorverkoop prijs is het vast wel een goede cake wolf kennende.

Deze net afgestoken, heeft een tempo dat precies goed is. verschillende kleuren komen voorbij, vooral het blauw met groen komt mooi uit de verf. De finale is heel dik en verwacht je niet direct als je de rest van de cake ziet. Prijs-kwaliteit topper!

Leuk voor in de voor avond maar dat is het wel beetje.
Voor gemiddelde consument zeker leuk maar voor freaks is het niet echt iets, wellicht alleen om 18:00

Nou ik ben ook een freak en vond dit echt wel een topper. Zeker voor het geld. Mooie spreiding, burst en verassende finale!

Begreep bij meerdere winkels dat ze ongelooflijk goed verkocht zijn.
Ziet er op de film leuk uit voor het geld, geen spektakel.

Ziet er best wel tof uit zo, klein caliber cakie maar wel degelijke uitwerkingen. Is ook goed verkocht hoorde ik bij diverse winkels.

T.o.v. de 20mm bakkies van Magnum mag deze nog niet in hun schaduw staan. Prima cake voor die 22,50 die ik betaald heb maar niet meer dan dat.

Effecten toch wel een stuk kleiner dan de pyro league, welke ook 20mm is, maar voor de prijs meer dan prima. Mede door de vele schoten en de leuke 25mm finale.

Het is m voor mij net niet deze. Kan me voorstellen dat ie prima is in de vooravond maar dan kies ik liever iets anders. Maar denk dat de meeste mensen hier prima tevreden over zijn.

Ik vond het voor 22.50 wel een oke potje maar zou deze geen tweede keer kopen. Hoop dat deze dit jaar met harde burst in kooi komt, dan wordt het denk ik een echte topper voor deze prijs categorie.

Back
Bovenaan