Booster 500

Daar is die dan. Geen héle beste video maar beter dan niks. Ik vond 'm ok, maar niet super. Ik denk dat de verwachtingen ook wel vrij hoog waren. Een mooie cake met een leuke finale maar om 0:00 ga je het verschil er niet mee maken. Ook de verschillende kalibers vond ik niet héél duidelijk merkbaar. Wel duidelijk merkbaar dat het merendeel 20mm was. Ik laat 'm staan..

Precies wat ik verwacht had. Voor 30 euro lekker veel schots.
Prima spul voor in de vooravond.
Niet heel goed ook niet slecht!
Maar een leuk product voor erbij.

Daar is die dan. Geen héle beste video maar beter dan niks. Ik vond 'm ok, maar niet super. Ik denk dat de verwachtingen ook wel vrij hoog waren. Een mooie cake met een leuke finale maar om 0:00 ga je het verschil er niet mee maken. Ook de verschillende kalibers vond ik niet héél duidelijk merkbaar. Wel duidelijk merkbaar dat het merendeel 20mm was. Ik laat 'm staan..

Slapjes, dan liever naar DE rijden voor wat leuke potjes van weco/nico voor de helft :)
Vind overigens dat Rubro het een stukje beter voor elkaar heeft met de 20mm dan Wolff.

Ik vind het ook niets, de boeketjes zijn wel heel mager. Ik heb dit jaar toch wel betere 20 mm cakes gezien. Misschien leuk voor de normale consument maar niets voor de abnormale freak :D

Heb hem besteld voor in de vooravond.
Het komt natuurlijk totaal niet in de buurt van een 25/30 mm blokje, maar ben toch blij met de uitwerkingen. Nog een beetje drogen in de bunkers, dan kan het met 2 tegelijk best wat moois opleveren.

Ik ben er nog niet over uit. Op film kan ie me niet overtuigen. Heb getwijfeld er 1 te bestellen maar toch niet gedaan. Ik wacht de straatfilms af.

Ik ben er nog niet over uit. Op film kan ie me niet overtuigen. Heb getwijfeld er 1 te bestellen maar toch niet gedaan. Ik wacht de straatfilms af.

Ik neem de gok wel.
Heb vaker budget cakes van Wolff geschoten, eigenlijk is de 20mm altijd wel tof bij wolf als je er onder staat in de straat!
Op de demo denk ik vaak mwa laat maar, dit omdat je vooraf en tussendoor vaak 30mm blokjes ziet
Maar in de straat zijn de resultaten vaak meer dan voldoende als het om Wolff gaat.
Ook de prijs vind ik acceptabel.
3 tientjes op 70shots, een zeer leuke bak voor tussen door.
Als je echt opzoek bent na 12 uur spul zou ik deze wel overslaan.

Moet zeggen dat hij me niet eens heel erg tegen valt als het zo zie. 70 shots lekker rammen, ongeveer precies zoals ik hem wel verwacht had. Heb hem voor €22 besteld dus ik vind het prima

Mooi label heb je niks aan :p
Gaat om het presteren en in elke foto die je plaatst zeg je dat het prachtig is.
Je bent niet erg objectief.. zo goed zijn de labels niet
Is niet eens goed afgewerkt je ziet rimpels

Volgens mij gaat het om de kwaliteit
En niet om het label..... maar goed voor dat het vuurwerk in NL is ondergaat het wel eens transformatie.

Voor de gewone consument gaat het wel degelijk om het uiterlijk vd cake/box. Als je geen idee hebt pak je toch eerder een van de nieuwe evo producten dan een grauwe doos van Rubro.

Back
Bovenaan