Bonn (RIF) 02-05-2009

Serieus dude.. wij zaten volgensmij 5 of 10 meter achter die zwartwit foto van het publiek..helemaal wasted daar niet van :)

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad, eerst zwaar lopen te raggen bij het podium met een stelletje emo's en indiers en daarna in het publiek langs het water gezeten...

Het was een prima showtje..

Ik ben er ook geweest en vond het helemaal nog niet zo slecht. Okee, misschien de muziek met het vuurwerk was wat minder...Niet echt dat je zegt goed! Maar de muziekkeuze was ook niet zo denderend en vind ik het nog oke met wat Weco er mee gedaan heeft.

Maar de show zelf vond ik dus wel redelijk te doen. Ik las hier ook dat de finale in de soep liep. Dat vind ik juist niet. Hierbij luister ik even naar de muziek en dan hoor je dat ook de muziek inzakt dus dan moet je dat ook met de finale doen. En dat gebeurde om vervolgens als laatste crescendo een einde te breien aan de show.

Hij was inderdaad wat eentonig met de standaard bommen en ik heb ook wel eens meerdere diverse effecten gezien. Maar ik ga daarover niet klagen en kijk meer wat Weco heeft gedaan met de standaard bommen en dat was wel behoorlijk goed.

Ik vind niet dat een show gelijk slecht is of stukken minder als de ''special effects'' ontbreken.

De inzet was zeker niet te weinig en ik heb genoten van de show!

Jazeker, zag er weer goed uit.. de boel staat weer te uppen hier dus als ie helemaal erop staat kan je de show HIER zien ;)[/QU

ik snap dat het niet mee valt om een show keurig netjes op de film te zetten.
want van boven gebeurt er van alles en van beneden gebeurt er een boel ,
toch is het je gelukt om alles te filmen .
ik hem zeer genoten van deze daverende show .de lucht was konstand gevuldt
met de meest uiteen lopenden efecten en kleuren . de muziek keus vond ik leuk
en de finale was ook goed te noemen .
bedankt voor het delen :bye:

@magnolia, met een groothoeklens op de camera geschroefd is dat wat makkelijker inderdaad, alleen heb ik niet in de hand dat mensen dus weer naast, voor of tegen de camera aan gaan staan.. We hebben ons aan onze kant behoorlijk staan ergeren over de personen die tijdens een show nog gaan verplaatsen en met een biertje in de hand tegen de camera oplopen..

Maarja, het mag de pret niet drukken. Het is waarschijnlijk 1 van de weinige shows die ik dit jaar door grote drukte kan zien en meemaken dus ik heb me er uiteindelijk niet druk meer om gemaakt..

Owja, ik zag dat ik het filmpje wat ik vannacht al online had gezet niet in 16:9 had geplaatst..heb net een nieuwe geupload dus voor de kwaliteitsfreaks hierbij nogmaals de film :)

FILM! (405mb, 16:9 HD WMV)

Ik ben helaas niet zo snel. Ik besteed liever even wat meer aandacht aan mn beelden :wink:

anyways.. hier zijn mn beelden. gedraait met 2 HD cameras. eentje voor de singleshots, en eentje voor het grote totaal.

*KLIK* om hem te bekijken
HQ WMV

Deze week nog de zelfde versie in full HD.

en dan hier de fotos van Gerdo.. hij heeft zich weer eens bijzonder uitgeleefd!

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_001.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_003.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_007.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_008.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_011.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_014.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_015.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_016.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_020.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_022.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_026.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_027.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_029.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_030.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_038.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_039.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_009.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_043.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_045.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_046.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_049.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_052.jpg

BONN_WECO_RIF_02-05-2009_055.jpg

en dan als slot nog een setup fototje gemaakt vanuit de achterkant van het park:

bonn_setup.jpg

Meer fotos kun je *hier* vinden in een tijdelijk fotoalbum omdat het normale album wat problemen had met uploaden.

Laatst bewerkt:
Prachtige beelden mensen, bedankt voor het snelle plaatsen. :D
Het was weer super, gezellig BBQ-en, mooie show gezien vanuit het stoeltje, ideaal. :D Het weer was ook top, wij zaten dan nog wel teveel naar links voor het beste zicht op de show, maar door de bomen heen kon je alles nog prima zien en de bommen komen hoog genoeg, heel fijn. :D

Ik vergelijk de shows niet per jaar, ik vond hem beter dan de vorige die ik heb meegemaakt daar, was 2006, dus dan vind ik het al prima haha. Heb genoten van de dag, mooie show ter afsluiting, super. :D

Heb ook een erg mooie en vooral gezellige dag gehad.
Lekker de bbq erbij, een hoop gezelligheid en een show op het eind, alles was compleet voor een geweldige dag.
Volgend jaar zeker weer, alleen dan wel na de tijd in een hotel overnachten.

Prachtige film RedBaron!

Ik las van Thunderboy op VWB dat er ongeveer 50 Nederlanders waren in één grote groep van diverse fora. Echt jammer dat ik jullie niet tegengekomen ben zeg...zou wel een paar liefhebbers van VWC willen leren kennen.

Prachtige film RedBaron!

Ik las van Thunderboy op VWB dat er ongeveer 50 Nederlanders waren in één grote groep van diverse fora. Echt jammer dat ik jullie niet tegengekomen ben zeg...zou wel een paar liefhebbers van VWC willen leren kennen.

Volgend jaar beter. :wink: Wisselen we gewoon een aantal mobiele nummers uit dan kan je ons wel vinden. :p

Bedankt voor de foto's Peter.
Vind de foto's van goede kwaliteit.
Jij ook nog bedankt.
En volgend jaar zeker weer.

We zaten achter de bomen, maar we konden alles prima zien en de foto's zijn nog erg goed gelukt man, netjes! :D

Hmm ik vraag me toch echt af waar ik met mijn gedachten zat. Ik kijk net het filmpje van Pyroworld dat er ook muziek was. Dat heb ik volledig gemist. :bonk: Volgend jaar inderdaad toch proberen om meer in het midden te zitten, ik zie complete stukken die ik mij niet kan herinneren. :D Maar ondanks dat was het weer een leuk dagje. :) De BBQ was ook zeer goed gelukt en lekk0r. :)

Back
Bovenaan