Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Ambiance was geweldig, publiek deze keer was nogal irritant, files achteraf waren erger als nooit tevoren
Over het vuurwerk, er zaten hele mooie stukken tussen en een paar fraaie effekten. Echter vond ik veel momenten de keuzes helemaal nergens op slaan. Bij de muziek van Strauss had echt wel wat heftiger uitgepakt mogen worden, zeker bij die schöne blaue Donau ook had ik zoiets bij God save the Queen, ik kon er geen kaas van maken. Ook zaten er te lange stukken in sommige gedeeltes tussen met veel van hetzelfde.
Ik vond dit de matigste RIF show die Weco presenteerde vergeleken met de afgelopen editites. Gelukkig ben ik niet de enigste met dit gevoel lees ik net op Feuerwerk.net
Maar goed vergeleken met Nederland blijft het natuurlijk smullen![]()
We zijn meteen na afloop gaan lopen en via het station en een pad tussendoor bij het ziekenhuis waren we zo bij de auto. Vorig jaar hebben we erg lang bij een brug gestaan waar iedereen overheen moest. Ook eenmaal bij de auto aangekomen konden we zo instappen en wegrijden zonder file. Alleen op de snelweg een klein beetje waar die pijlen stonden dat iedereen naar 1 baan moest.

) maakten de show voor mij wat minder.Was het verder wel de moeite waard om te gaan kijken?
Heb je een leuke dag/avond gehad?
aanwezig is altijd 

| + YouTube Video | |

Zit met smart te wachten op je hele film.