Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit lijkt me een beetje teveel van het goedeIk denk dat je in de war bent met de show van vorig jaar? Die staat inderdaad mee te draaien op PyroTV, maar dat is niet LIVE...
De mogelijkheid is er opzich wel om dit door te streamen, daar ben ik niet zo bang voor maar voor €1,- tot €2,- EXCL. btw PER MB lijkt dit me niet zo'n goed idee als je bedenkt dat er een paar honderd MB doorheen gaat.
Maaarr... we zijn er idd wel bij met wat AVP mods en het zal ook weer gefilmd worden zoals vorig jaar, onderweg in de auto zal dit gerenderd worden en op het moment we de grens overrijden zal de zooi geupload worden zodat het op deze manier z.s.m. online staat...
Is er in't park ook iets te eten?
dacht in namiddag naar stadje te gaan en tegen uur of 7 richting park, maar dan moet mijn maagje wel iets lekkers vinden
en waar is goede parkingplaats? (kon van belgie richting keulen/bonn)
Thanks,
nu nog iemand die een leuk parkingske weet?
of is er ergens "park & ride (=verder weg parkeren en busvervoer) of zoiets???
Zo ik heb net nog heel snel een Hotel geboekt voor Zaterdag, ben er dus ook bij!
Heb er zin in, tot zaterdag mensen!
![]()
De Strässchensweg, de Johanniterstrasse of de Achim-von-Arnim-Strasse
Deze hele wijk is gratis parkeren. Vanaf daar loop je via een bruggetje zo het park in, rechts aanhouden onder een viaduct door en dan nog een stukje rechtdoor en je komt zo bij de vijver.
Aan te raden is na afloop nog een uurtje te blijven hangen, totdat de grote drukte weg is.
Lekker hoor dat jullie ook een hotelletje hebben. Kun je net even iets rustiger aan doen en ben je de volgende dag ook niet zo gaar en moe
Ik heb er echt zin an, morgen ochtend gaan we al weg, kunnen we lekker op ons gemak de sfeer al proeven 's middags![]()