Bonn (RIF) 02-05-2009

Ik ben hier ook weer aanwezig:)
Tenzij he de hele dag al snoeihard regent en nog meer regen voorspelt wordt maar daar ga ik niet vanuit.

Ik twijfel nog...
Eerst eens zorgen dat Koninginnenacht/dag overleefd wordt :D

Zonder brakheid, en met voldoende tijd/zin rijd ik ook wel ff die kant op!

Dit lijkt me een beetje teveel van het goede :wink: Ik denk dat je in de war bent met de show van vorig jaar? Die staat inderdaad mee te draaien op PyroTV, maar dat is niet LIVE...

De mogelijkheid is er opzich wel om dit door te streamen, daar ben ik niet zo bang voor maar voor €1,- tot €2,- EXCL. btw PER MB lijkt dit me niet zo'n goed idee als je bedenkt dat er een paar honderd MB doorheen gaat.

Maaarr... we zijn er idd wel bij met wat AVP mods en het zal ook weer gefilmd worden zoals vorig jaar, onderweg in de auto zal dit gerenderd worden en op het moment we de grens overrijden zal de zooi geupload worden zodat het op deze manier z.s.m. online staat...

hahah damn, de techniek staat niet voor niks tegenwoordig. in de auto renderen en uploaden. heerlijk hahaha :cool:

Het is wel wat overdreven vind ik.. lijkt zowat een strijd joh.. wie als eerste de beelden online heeft staan.. Zal mn render farm ook maar meepakken in een aanhanger? hehehehe

naja het gaat bij mij niet om kwantiteit (snelheid) maar om de kwaliteit van de beelden.. present met 2 HD camcorders :p

Tsjah ik slaap in ieder geval uit en dan pas zal ik de film downloaden, ik ga echt niet tot diep in de nacht wachten om die film te downloaden. Geen zorgen hoor. Maar als het je hobby is:P.

Gaat mij niet om de kwantiteit, kwaliteit en weet ik het wat, maar om het plezier, best kans dus dat ik lekker geen camera mee neem, word daar toch wel gefilmd. :)
Kan ik bij thuiskomst direct de film zien hahaha.

Ik ben er vorig jaar wel achter gekomen, dat je de filmcamera gewoon thuis kunt laren. :p Er zijn genoeg mensen met HD camera's die het wel filmen en online zetten. Ik zou zeggen geniet er gewoon van. :D

Ben ook weer aanwezig met vuurwerkwaus en vriendin. Misschien dat we nog met een grotere groep die kant op gaan..even afwachten. Dat het een topdag word staat vast met BBQ en pils :D

Is er in't park ook iets te eten?
dacht in namiddag naar stadje te gaan en tegen uur of 7 richting park, maar dan moet mijn maagje wel iets lekkers vinden :)
en waar is goede parkingplaats? (kon van belgie richting keulen/bonn)

Is er in't park ook iets te eten?
dacht in namiddag naar stadje te gaan en tegen uur of 7 richting park, maar dan moet mijn maagje wel iets lekkers vinden :)
en waar is goede parkingplaats? (kon van belgie richting keulen/bonn)

Whehehe dat hele park staat vol met bier en vreetkramen rondom de kermis. Is Duitsland hoor :D

10.jpg

Zo ik heb net nog heel snel een Hotel geboekt voor Zaterdag, ben er dus ook bij!

Heb er zin in, tot zaterdag mensen!

:bye:

Zo ik heb net nog heel snel een Hotel geboekt voor Zaterdag, ben er dus ook bij!

Heb er zin in, tot zaterdag mensen!

Welk hotel ga je dan? :)

De Strässchensweg, de Johanniterstrasse of de Achim-von-Arnim-Strasse :)

Deze hele wijk is gratis parkeren. Vanaf daar loop je via een bruggetje zo het park in, rechts aanhouden onder een viaduct door en dan nog een stukje rechtdoor en je komt zo bij de vijver.

Aan te raden is na afloop nog een uurtje te blijven hangen, totdat de grote drukte weg is.

:bye: Het kan gewoon niet missen waar het is. Vorig jaar dachten we dat we erg vroeg waren, maar er waren al zoveel mensen op weg naar het park. Loop gewoon de rest van de massa achterna en de rest komt goed.

Laatst bewerkt:
Wij zitten in hotel Zur post, ongeveer 2/3 km lopen naar het park, ideaal. heb er zin an.

Lekker hoor dat jullie ook een hotelletje hebben. Kun je net even iets rustiger aan doen en ben je de volgende dag ook niet zo gaar en moe :)

Ik heb er echt zin an, morgen ochtend gaan we al weg, kunnen we lekker op ons gemak de sfeer al proeven 's middags :D

Lekker hoor dat jullie ook een hotelletje hebben. Kun je net even iets rustiger aan doen en ben je de volgende dag ook niet zo gaar en moe :)

Ik heb er echt zin an, morgen ochtend gaan we al weg, kunnen we lekker op ons gemak de sfeer al proeven 's middags :D

Oh leuk dat jij ook komt zal direkt even je DVD meenemen:)

BTW hoe laat zijn de meeste personen present daar?

Groeten,
Silberblitz

Laatst bewerkt:
Ik (en Amstel) ga rond half2 met een autotje vol die kant op... ik heb voor de rest geen idee wat er allemaal te doen is dus we zien wel waar we uitkomen :)

Back
Bovenaan