Bombas Blancas

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8038
Artikelnaam: Bombas Blancas
Bruto Gewicht: 2.800 gram
Netto kruitgewicht: 448 gram
Aantal schoten: 35 schoten
Effectomschrijving: n.n.b.
Max. tube diameter: n.n.b.
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 62,50
Folderprijs : € 49,99
Onlineprijs : € 39,99
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

8038_BombasBlancas.jpg

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Naam + label doen me denken aan een soort van Secret Salute. Eens kijken of ik door ga voor de koelkast.

Wow, gave cake. Had op basis van de foto geen waaier verwacht. Ziet er goed uit, lijkt op crackling cry maar klinkt meer als een soort groot ghost effect. Ik vind het wel wat hebben in ieder geval.

Deze komt niet op mijn lijst. De effecten ogen best groot, maar te eentonig en blijven maar kort hangen.

Kan iemand mij uitleggen wat ik niet zie en anderen op deze pagina kennelijk wel? Wat maakt deze cake bijzonder t.o.v. andere waaiercakes?

Edit: wel grappig om te zien dat je alleen een 'Thanks' krijgt van 'de makers zelf' als je het artikel toejuicht. Kritische noten worden kennelijk minder gewaardeerd. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik moest juist aan het nieuwe witte-ghost denken, welke ze ook in de Dragon Master hebben zitten. We gaan t zien

oooooh jaaaaa wat een prachtige cake! Als ik het zo zie, toch wel een must have hoor. Benieuwd wat deze topper moet gaan kosten!

Zeker een mooie aanwinst in de st8ment lijn, die voor kwaliteit staat. Deze past daar prima tussen. Komt op film erg goed over.

Zeker een mooie aanwinst in de st8ment lijn, die voor kwaliteit staat. Deze past daar prima tussen. Komt op film erg goed over.

Hmm daar ben ik ik niet echt mee eens. Vorig jaar bij een demo toch flink wat producten mogen aanschouwen van deze lijn, samen met enkele EVO producten. Conclusie van mij, en ook van enkele andere aanwezigen was dat deze lijn toch best tegen viel en dat EVO er dik boven uit stak.
Maar deze cake vind ik inderdaad zeer vet overkomen, hopelijk blijft dat zo na hem live te hebben gezien.

Back
Bovenaan