Bombas Blancas

Lijkt op de afbeelding niet echt op een waaier cake, maar vind hem wel erg vet! Prijs vind ik ook nog meevallen als advies!

Ben erg benieuwd naar de straatfilms van deze! Van wat ik tot nu toe heb gezien van de statement lijn ben ik een beetje terughoudend in gelijk enthousiast worden. Maar het concept is in ieder geval gaaf, evenals het label inderdaad.

Is deze cake nog niet stiekem ergens geschoten? Ben erg benieuwd hoe het volle witte ghost effect tot zn recht komt!

Heb deze toch nog ergens op een wensenlijstje staan, maar wil m eigenlijk wel eerst zien. Wie heeft deze al besteld, of wil dat nog gaan doen?

Ik vond dit echt een prachtige cake. Mooie tails, goede stijghoogte, en een mooie straat verlichtende lichtintensiteit van het plum effect. Top!

Sierlijke cake. De harde wind van afgelopen jaar deed hem weinig goeds, maar hij hield zich goed staande. Leent zich erg goed voor een showtje.

Toffe video zo; dank voor het delen!

Doet het inderdaad mooi; en denk dat deze in een showtje, bijvoorbeeld in combinatie met een kleurencake, best heel tof is!

Aan de productcode te zien was dit nog de oude versie. Érg gave cake met dat witte plum effect en een lekkere burst. Een keer wat anders dan chry crackling. Per 2 geschoten zoals te zien is.

Back
Bovenaan