Bombardos

Nu heb ik nog nooit een vuurwerk bestelling geannuleerd. Nu wel gezien de matige uitwerkingen op de demofilmpjes. Voor het bedrag waar ik deze voor gekocht heb haal ik liever big chills.

Word over geld terugstorten normaal gesproken moeilijk gedaan?

Ligt er natuurlijk aan hoelang de bestelling al stond, maar als het binnen 14 dagen na betaling is geannuleerd dient de verkoper het geld uiterlijk 14 dagen na annulering terug gestort te hebben.

Ligt er natuurlijk aan hoelang de bestelling al stond, maar als het binnen 14 dagen na betaling is geannuleerd dient de verkoper het geld uiterlijk 14 dagen na annulering terug gestort te hebben.

Nee dit is niet waar. Als jij het ophaalt kan je het ook nog gewoon retourneren. Dat is in de wet vastgelegd.

Heb netjes bericht gekregen dat het geannuleerd word. En het geld binnen 3 werkdagen op mijn rekening moet staan.

Toch jammer, want had deze singelshots graag gehad als ze beter uit de verf zouden komen.

Nee dit is niet waar. Als jij het ophaalt kan je het ook nog gewoon retourneren. Dat is in de wet vastgelegd.
Volgenz mij wordt een vuurwerk bestelling als "maatwerk" gezien in deze regel. Het product kan namelijk maar op enkele dagen in het jaar worden verkocht en dit product is mogelijk vanaf de volgende verkoopmogelijkheid verboden. Hier gelden vaak uitgezonderde regels in. Neemt niet weg dat het in dit geval tevens een product is wat niet aan de verwachtingen voldoet. Herhalingkje Red Dawn en Sky Huntee fiasco lijkt het wel. Hoop het niet, gezien er volgend jaar niet op hetzelfde type product kan worden gecompenseerd, zoals Broekhoff dat dit jaar nog wel kon.

Vuurwerk is geen maatwerk product. Wanneer jij de bon hebt dan heb je al het recht om deze te retourneren zonder enige redenen tijdens de verkoopdagen.

Ergens krijg ik hier het gevoel dat dit product onterecht de kop wordt in gedrukt.
Ik oordeel enkel op een demo filmpje.
En ja hij is wat minder dan de china Versie.
Kan vocht zijn, maandagochtend productie, of net een verkeerde hoeveelheid vulling in dit exemplaar/pakje.
Maar zo dramatisch is deze nou ook niet.
Ik Ga deze singleshots een reële kans geven met oudjaar!
Ik heb in het verleden bij meer producten mee gemaakt dat het op de demo tegen viel.
Als gevolg toen 100den gecancelde en aangepaste bestellingen.
En het mooie is, naar oudjaar werdt het ineens gezien als top product.

Ik ga deze ronde niet mee met de hype. Heb 5pakjes besteld en ben benieuwd.

@3xh: je hebt helemaal gelijk. Vocht, maandagochtend, etc. het kan allemaal echt zo zijn.

Maar het feit is en blijft dat deze live op de demo erg tegenvielen, in vergelijking met andere, vergelijkbare single shots EN in ook echt behoorlijk wat minder in vergelijking met de China versie. Het is niet 1 iemand die dat zegt, dat wordt vrij breed gedragen. Dat hoeft inderdaad niets te zeggen over hoe deze met oud en nieuw in de straat presteren. Maar het is sowieso geen goed voorteken en ik snap dat sommigen liever voor zekerheid kiezen (in plaats van de gok te nemen, want dat is het volgens mij nu). Ik vind het wel tof dat je zelf wel de gok neemt, ik doe dat ook ieder jaar wel bij een paar artikelen.

Just curious: bespeur jij nu ook daadwerkelijk veel gecancelde Bombardos bestellingen bij 'jouw winkel', die ook St@tement verkoopt?

Is er een kans op een nieuwe filmpje of durft niemand meer? :idea:

Gokken met 9 pakjes, gaat me iets te ver.

Ergens krijg ik hier het gevoel dat dit product onterecht de kop wordt in gedrukt.
Ik oordeel enkel op een demo filmpje.
En ja hij is wat minder dan de china Versie.
Kan vocht zijn, maandagochtend productie, of net een verkeerde hoeveelheid vulling in dit exemplaar/pakje.
Maar zo dramatisch is deze nou ook niet.
Ik Ga deze singleshots een reële kans geven met oudjaar!
Ik heb in het verleden bij meer producten mee gemaakt dat het op de demo tegen viel.
Als gevolg toen 100den gecancelde en aangepaste bestellingen.
En het mooie is, naar oudjaar werdt het ineens gezien als top product.

Ik ga deze ronde niet mee met de hype. Heb 5pakjes besteld en ben benieuwd.
#meetoo mijn vuurwerkdealer heeft me verzekerd dat ze echt goed zijn....

Is er een kans op een nieuwe filmpje of durft niemand meer? :idea:

Gokken met 9 pakjes, gaat me iets te ver.

Weco zelf en pyrotoro waren aanwezig toen ze zelf de productie schoten. En daarop met gewoon "straatafstand" komt de bombardos wel goed over.

Ik geef het gwn een kans

#meetoo mijn vuurwerkdealer heeft me verzekerd dat ze echt goed zijn....

Ooow, zeg dat dan meteen! Misverstand bij deze uit de wereld geholpen. Ze zijn dus sowieso echt goed. :wink:

Ik heb mijn mening volgens mij wel voldoende gegeven. Ik kom kort na januari wel eens terug om mijn gelijk te halen of mijn ongelijk toe te geven.

Ja bizar altijd. Hoe 1 demo filmpje de boel op stelten kan zetten. Zou mooi zijn als het uiteindelijk toch een topproduct is. Alsof de Big Chill gaat presteren zoals op het laatst geplaatste filmpje ...

Ik snap niet waarom mensen positief zijn over Pyro Toro's video terwijl dit exact dezelfde Bombardo's betreft als die in Weco's eigen productvideo waar tevens zo negatief op gereageerd werd. Het enige verschil is de camera die gebruikt is, de afstand lijkt ook nagenoeg hetzelfde...

@3xh:

Just curious: bespeur jij nu ook daadwerkelijk veel gecancelde Bombardos bestellingen bij 'jouw winkel', die ook St@tement verkoopt?

Er zijn wel wat aanpassingen geweest, echter werk ik enkel nog de laatste dagen in de winkel dus heb nu zelf ook niet zoveel inzicht op de bestelde producten.
maar van horen zeggen zijn er wel aardig wat wijzigingen geweest.

Ik beoordeel het zelf wel in de straat, de films zijn zo verschillend en niet op straatfilm niveau gefilmd, daar kan je weinig van op aan blijkbaar. Heb vaak zat bij demo's gestaan waar iets onder de toppers van de avond behoorde en bij het bewerken van de films dacht ik; hoezo was die zo goed? Andersom net zo, minder product op de demo, komt op film goed over.

Dus ik ga uit van het goede, januari lezen we de reacties wel. En dan lezen we januari allemaal top reacties, zijn ze uit de handel, ben je te laat... :p
Nee, lekker stoken met die dingen!

Het risico vind ik nu te groot vanwege het laatste jaar F3.

Dan koop ik toch echt liever producten die 100% scoren. Je kan je geld maar 1x uitgeven. Buiten dat wacht ik wel op een straatfilm die op de 28e vast wel word geschoten.
Dan heb je altijd nog 3 dagen de tijd om in te slaan.

Als je het nou echt zo graag wil weten, koop je op de 28e een pakje en test je er eentje op een afgelegen locatie. Heeft niemand last van en als ze bevallen, haal je er nog wat pakjes bij. Probleem opgelost!

Gevalletje nood breekt wet, omdat dit het laatste jaar is.

Back
Bovenaan