[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Gefeliciteerd Rubro! Had zelf wel 2 anderen gestemd, maar dat neemt niet weg dat Rubro ook een prima winnaar is. :)

Gefeliciteerd Rubro en ook Evolution. Beide erg hoog gescoord en wat mij betreft terecht !:applause:

Felicitaties voor rubro maar ik sta wel versteld van deE uitslag. Wat had rubro zo goed gedaan dan dit jaar zodat het beter was dan de dikste compound lijn ooit die evo inteoduceerde? Iemand uitleg voor mij?

Gefeliciteerd heren van Rubro met deze geweldige prijs. Heb zelf ook op Rubro gestemd, mede door de vele toppers die ze al jaren hebben, de vele mooie nieuwe producten dit jaar en het gehele uitgebreide assortiment wat ze aanbieden. Ook een sterk punt is dat zo zo goed als overal te krijgen zijn. Terechte winnaar in mijn ogen.

Uhh okay, die zag ik niet aankomen. Lijkt me toch dat Evolution deze prijs meer had verdiend. :confused:

Altijd weer alles ophemelen van evolution , ze verdienen deze prijs !!! ze verdienen die prijs enz enz enz.... Elk product van evo heeft de hardste knal de mooiste spreiding de beste effecten.. geen twijfel mogelijk

Ik krijg regelmatig het idee dat niet de chinezen maar Evolution het vuurwerk uitgevonden heeft !!!
Er hoeft bijv maar een evo china filmpje te verschijnen dat uiteindelijk net zoals bij andere fabrikanten uiteindelijk toch iets anders is tijdens de demo`s , nee dat ziet men allemaal niet want de productie is regelmatig beter dan het china filmpje lees ik dan weer.

Dan ga ik naar een demo van diverse fabrikanten en dan denk ik soms pracht product van evo, goede timing van evo maar dat heb ik bij meerdere bedrijven, ga ik naar de zena trophy vind ik Zena weer geweldig of prachtig.. Maar ook denk ik bij iedere fabrikant weleens , nou dat is wel heel mooi en rond en hard.
Maar bij evo nee bij evo is dat gewoon niet zo

Heb gewoon respect voor de winnaar, een terechte winnaar want hij heb de meeste stemmen gekregen, het vwc volk heeft gestemd.

Zo dit moest ik even kwijt , want ik ben er een beetje klaar mee

37667522-viva-la-revolucion-graffiti-on-gray-cement-street-wall-revolution-concept-.jpg

Gefeliciteerd! Toch vind ik China red ondergewaardeerd!

Welkom bij de club. China Red is het meest ondergewaardeerde merk van Nederland. Maar het is goed om een stijgende lijn te zien!! En met de dikke nieuwe boxen en de top-budget-cakes en top-ietsminderbudget-cakes komen ze der wel :)

Altijd weer die reclame voor evolution , ze verdienen deze prijs !!! ze verdienen die prijs enz enz enz.... Elk product van evo heeft de hardste knal de mooiste spreiding de beste effecten.

Ik krijg regelmatig het idee dat niet de chinezen maar Evolution het vuurwerk uitgevonden heeft.
Er hoeft bijv maar een evo china filmpje te verschijnen dat uiteindelijk net zoals bij andere fabrikanten uiteindelijk toch iets anders is tijdens de demo`s , nee dat ziet men allemaal niet want de productie is regelmatig beter dan het china filmpje lees ik regelmatig.

Dan ga ik naar een demo van diverse fabrikanten en dan denk ik soms pracht product, goede timing maar dat heb ik bij meerdere bedrijven, ga ik naar de zena trophy vind ik Zena weer geweldig of prachtig.. Maar ook denk ik bij iedere fabrikant weleens , nou dat is wel heel mooi en rond en hard.

Heb gewoon respect voor de winnaar, een terechte winnaar want hij heb de meeste stemmen gekregen, het vwc volk heeft gestemd.

Mooie speech hoor, maar Evolution had deze prijs dit jaar gewoon verdiend. Kijk alleen al even naar met hoeveel nieuwe top producten ze dit jaar op de markt zijn gekomen.. Daar kan Rubro toch niet aan tippen?! Zeker als we kijken naar de beste importeur van het jaar 2018.

Altijd weer alles ophemelen van evolution , ze verdienen deze prijs !!! ze verdienen die prijs enz enz enz.... Elk product van evo heeft de hardste knal de mooiste spreiding de beste effecten.. geen twijfel mogelijk

Ik krijg regelmatig het idee dat niet de chinezen maar Evolution het vuurwerk uitgevonden heeft !!!
Er hoeft bijv maar een evo china filmpje te verschijnen dat uiteindelijk net zoals bij andere fabrikanten uiteindelijk toch iets anders is tijdens de demo`s , nee dat ziet men allemaal niet want de productie is regelmatig beter dan het china filmpje lees ik dan weer.

Dan ga ik naar een demo van diverse fabrikanten en dan denk ik soms pracht product van evo, goede timing van evo maar dat heb ik bij meerdere bedrijven, ga ik naar de zena trophy vind ik Zena weer geweldig of prachtig.. Maar ook denk ik bij iedere fabrikant weleens , nou dat is wel heel mooi en rond en hard.

Bekijk bijlage 45133
Boohoohoo! Tja, China Red staat niet hoog hè.

Gefeliciteerd Rubro, al heb ik niet op jullie gestemd.

Ik heb Evo/VWT/VWmania gestemd :thumbup:

Even een paar berichten verwijderd. Berichten met filmpjes over matchfixing slaan uiteraard nergens op. We hebben met zijn allen gestemd, en dit is de uitslag.

Gefeliciteerd Rubro! Een prijs die bij velen wat gemixte reactie's oproept, wat enigszins wel wat logisch is. Er zijn dit jaar een aantal hele sterke importeurs geweest, de uitslag geeft dat ook wel aan. De uitspringers zijn logischerwijs Evolution, maar toch ook weer Rubro. Ik denk dat wij als liefhebbers de Evolution producten wel weten te vinden door o.a. de aandacht bij de freakacties, echter is Rubro een beter verkrijgbaar merk, wat (denk ik) terug te zien is in de stemmen.

Mijn stemmen, voor Evolution, Rubro maar ook Vuurwerktotaal, komen dan ook weer terug in de top 5 van de uitslag. Al met al denk ik dat de uitslag maar weer eens aangeeft hoe gevarieerd ons assortiment in Nederland is, waarbij kwaliteit echt de boventoon voert. Rubro, gefeliciteerd, een aantal schitterende nieuwkomers (Angry Red Hornet, Event shock block) maar ook een aantal stabiele toppers die steeds terugkomen in alle polls (Transbomber, Immortal Gold).

Laatst bewerkt:
Rubro, gefeliciteerd! De uitslag verrast mij eigenlijk niet echt. Ik had wel verwacht dat Rubro en EVO allebei hoog in de peilingen zouden komen. Rubro heeft in de freakacties altijd goeie prijzen voor schitterende boxen zoals de oudere Transbomber en Immortal Gold. Ook de nieuwe bakken zoals de Primal Instict, Angry Red Hornet en de Ultimate Mithology doen het erg goed. En natuurlijk niet te vergeten de Heavy Legend lijn met de o.a. de 16 en 25 shots cake. Het Buurtassortiment is ook een mooi 19 shots assortiment en vaak voor een zeer betaalbare prijs te koop.

Ook hier van harte gefeliciteerd Rubro!
Zelf verrast dat er 2 zo hard bovenuit zijn geschoten weer, mooi werk allen, compliment naar de importeurs dit.

Zelf op China Red, GBV-WECO, Vulcan en Rubro gestemd vanwege de innovatie binnen het eigen assortiment, aanhoudende kwaliteit, aanhoudende en toenemende belangstelling online en simpelweg de mooie nieuwe producten.
Zij hebben de beste indruk op mij weten te maken dit jaar, maar heb ook niet alles kunnen ervaren natuurlijk. Zal zo te zien toch eens naar een winkelier moeten gaan met Evolution items in de actie, die top 10 van boxen toont een flink aantal toppers.

Van harte en dik verdiend, Rubro valt nooit tegen met de freakprijzen en divers assortiment en verkrijgbaarheid :)

Evolution natuerlijk ook een eervolle vermelding, het scheelt echt maar een paar stemmen uiteindelijk.

Gefeliciteerd Rubro! Een prijs die bij velen wat gemixte reactie's oproept, wat enigszins wel wat logisch is. Er zijn dit jaar een aantal hele sterke importeurs geweest, de uitslag geeft dat ook wel aan. De uitspringers zijn logischerwijs Evolution, maar toch ook weer Rubro. Ik denk dat wij als liefhebbers de Evoltution producten wel weten te vinden door o.a. de aandacht bij de freakacties, echter is Rubro een beter verkrijgbaar merk, wat (denk ik) terug te zien is in de stemmen.

Mijn stemmen, voor Evolution, Rubro maar ook Vuurwerktotaal, komen dan ook weer terug in de top 5 van de uitslag. Al met al denk ik dat de uitslag maar weer eens aangeeft hoe gevarieerd ons assortiment in Nederland is, waarbij kwaliteit echt de boventoon voert. Rubro, gefeliciteerd, een aantal schitterende nieuwkomers (Angry Red Hornet, Event shock block) maar ook een aantal stabiele toppers die steeds terugkomen in alle polls (Transbomber, Immortal Gold).

Precies wat je zegt inderdaad, het scheelt heel erg in verkrijgbaarheid en ook de Transbomber is natuurlijk een aandachtsmagneet! Rubro heeft ook gewoon vele goede producten en is al jaren een sterke importeur op de markt. Zij kwamen nota bene als eerste op de NL markt met een cakebox!

Zelf had ik op Evolution en Pangu gestemd, die hebben in mijn ogen toch beter vuurwerk ( meer de grens opgezocht qua burst ) en mooiere effecten. Zelf 'verbaas ik me' er lichtjes over dat het Rubro is geworden, maar dat had ik vorig jaar ook met VuurwerkTotaal. Maar verkrijgbaarheid speelt gewoon een grote rol.

Gefeliciteerd ieder geval Rubro!

Back
Bovenaan