Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uhh okay, die zag ik niet aankomen. Lijkt me toch dat Evolution deze prijs meer had verdiend.![]()
Gefeliciteerd! Toch vind ik China red ondergewaardeerd!
Altijd weer die reclame voor evolution , ze verdienen deze prijs !!! ze verdienen die prijs enz enz enz.... Elk product van evo heeft de hardste knal de mooiste spreiding de beste effecten.
Ik krijg regelmatig het idee dat niet de chinezen maar Evolution het vuurwerk uitgevonden heeft.
Er hoeft bijv maar een evo china filmpje te verschijnen dat uiteindelijk net zoals bij andere fabrikanten uiteindelijk toch iets anders is tijdens de demo`s , nee dat ziet men allemaal niet want de productie is regelmatig beter dan het china filmpje lees ik regelmatig.
Dan ga ik naar een demo van diverse fabrikanten en dan denk ik soms pracht product, goede timing maar dat heb ik bij meerdere bedrijven, ga ik naar de zena trophy vind ik Zena weer geweldig of prachtig.. Maar ook denk ik bij iedere fabrikant weleens , nou dat is wel heel mooi en rond en hard.
Maar bij evo nee bij evo is dat gewoon niet zo
Heb gewoon respect voor de winnaar, een terechte winnaar want hij heb de meeste stemmen gekregen, het vwc volk heeft gestemd.
Zo dit moest ik even kwijt , want ik ben er een beetje klaar mee
Boohoohoo! Tja, China Red staat niet hoog hè.Altijd weer alles ophemelen van evolution , ze verdienen deze prijs !!! ze verdienen die prijs enz enz enz.... Elk product van evo heeft de hardste knal de mooiste spreiding de beste effecten.. geen twijfel mogelijk
Ik krijg regelmatig het idee dat niet de chinezen maar Evolution het vuurwerk uitgevonden heeft !!!
Er hoeft bijv maar een evo china filmpje te verschijnen dat uiteindelijk net zoals bij andere fabrikanten uiteindelijk toch iets anders is tijdens de demo`s , nee dat ziet men allemaal niet want de productie is regelmatig beter dan het china filmpje lees ik dan weer.
Dan ga ik naar een demo van diverse fabrikanten en dan denk ik soms pracht product van evo, goede timing van evo maar dat heb ik bij meerdere bedrijven, ga ik naar de zena trophy vind ik Zena weer geweldig of prachtig.. Maar ook denk ik bij iedere fabrikant weleens , nou dat is wel heel mooi en rond en hard.
Maar bij evo nee bij evo is dat gewoon niet zo
Heb gewoon respect voor de winnaar, een terechte winnaar want hij heb de meeste stemmen gekregen, het vwc volk heeft gestemd.
Zo dit moest ik even kwijt , want ik ben er een beetje klaar mee
Bekijk bijlage 45133
Gefeliciteerd Rubro! Een prijs die bij velen wat gemixte reactie's oproept, wat enigszins wel wat logisch is. Er zijn dit jaar een aantal hele sterke importeurs geweest, de uitslag geeft dat ook wel aan. De uitspringers zijn logischerwijs Evolution, maar toch ook weer Rubro. Ik denk dat wij als liefhebbers de Evoltution producten wel weten te vinden door o.a. de aandacht bij de freakacties, echter is Rubro een beter verkrijgbaar merk, wat (denk ik) terug te zien is in de stemmen.
Mijn stemmen, voor Evolution, Rubro maar ook Vuurwerktotaal, komen dan ook weer terug in de top 5 van de uitslag. Al met al denk ik dat de uitslag maar weer eens aangeeft hoe gevarieerd ons assortiment in Nederland is, waarbij kwaliteit echt de boventoon voert. Rubro, gefeliciteerd, een aantal schitterende nieuwkomers (Angry Red Hornet, Event shock block) maar ook een aantal stabiele toppers die steeds terugkomen in alle polls (Transbomber, Immortal Gold).