MagicSjefke
VWC lid
Vanavond geschoten op de demo van Gelderse Vuurwerkhal. Ben op basis de prestaties vanavond nog niet echt overtuigd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meh meh, zelfde mening als de commentator in het filmpje eigenlijk; 1e *oeh* (niet best), 2e *dies beter*, 3e *stilte* want ach ja, niet slecht, niet bijster goed. Misschien puur toch nog meenemen omdat t t laatstse jaar is
Gister bij een st8ment dealer mijn bestelling opgehaald. Het betrof 2x de Bombardos... toen ik de tas kreeg viel het mij op dat er geen doosje om de singleshots zat maar ik voelde 6buizen dus het zou wel goed zijn. Kijk ik vandaag in die tas, zit er 6 single shots van de sonnet9 in (nr 1.2.3 En 7.8.9)Morgen toch maar even op pad voor een doosje Bombardos want dan heb ik alle nieuwe 50mm single shots.
Krijgen ze blijkbaar de sonnet9 niet aan de straatstenen verkocht....echt jammer overigensGister bij een st8ment dealer mijn bestelling opgehaald. Het betrof 2x de Bombardos... toen ik de tas kreeg viel het mij op dat er geen doosje om de singleshots zat maar ik voelde 6buizen dus het zou wel goed zijn. Kijk ik vandaag in die tas, zit er 6 single shots van de sonnet9 in (nr 1.2.3 En 7.8.9)Morgen toch maar even op pad voor een doosje Bombardos want dan heb ik alle nieuwe 50mm single shots.