Bombardos

Ietsssss overtuigender, maar nog zeker niet iets wat in de buurt komt van de eerste beelden en/of andere 2" singleshots zoals Eccentric, Junk of 2" Fall Out/ Big Chill.

Meh meh, zelfde mening als de commentator in het filmpje eigenlijk; 1e *oeh* (niet best), 2e *dies beter*, 3e *stilte* want ach ja, niet slecht, niet bijster goed. Misschien puur toch nog meenemen omdat t t laatstse jaar is

Meh meh, zelfde mening als de commentator in het filmpje eigenlijk; 1e *oeh* (niet best), 2e *dies beter*, 3e *stilte* want ach ja, niet slecht, niet bijster goed. Misschien puur toch nog meenemen omdat t t laatstse jaar is

Wat ik van mijn winkelier heb begrepen zijn ze nog redelijk vochtig / voelen een beetje klam aan. Ik had vorig jaar 4 pakjes Eccentric shots besteld, presteerde afgelopen jaarwisseling ook niet heel top. In mei ter gelegenheid van een verjaardag er nog eens 2 getest. Nou toen presteerde ze echt als een malle. Leg ze een paar dagen op de kachel en dan zullen ze al stukken beter presteren

Net getest, burst omhoog is indrukwekkend. Met nadruk de punt.

Boeket is een oké cake maar hoog en klein. Niet echt aanraders als je ze vergelijkt met de single shots die vorig jaar op de markt waren. Had overigens de multi-colour.

Gister bij een st8ment dealer mijn bestelling opgehaald. Het betrof 2x de Bombardos... toen ik de tas kreeg viel het mij op dat er geen doosje om de singleshots zat maar ik voelde 6buizen dus het zou wel goed zijn. Kijk ik vandaag in die tas, zit er 6 single shots van de sonnet9 in (nr 1.2.3 En 7.8.9)Morgen toch maar even op pad voor een doosje Bombardos want dan heb ik alle nieuwe 50mm single shots.

Gister bij een st8ment dealer mijn bestelling opgehaald. Het betrof 2x de Bombardos... toen ik de tas kreeg viel het mij op dat er geen doosje om de singleshots zat maar ik voelde 6buizen dus het zou wel goed zijn. Kijk ik vandaag in die tas, zit er 6 single shots van de sonnet9 in (nr 1.2.3 En 7.8.9)Morgen toch maar even op pad voor een doosje Bombardos want dan heb ik alle nieuwe 50mm single shots.

Die kregen we hier ook als vervanger.

Krijgen ze blijkbaar de sonnet9 niet aan de straatstenen verkocht....echt jammer overigens

Lol wel een goede oplossing om van de sonnet9 af te komen.
Aangeven dat je een ruimer voorraad hebt van de bombardos vervolgens de sonnet 9 los als vervanger geven hihi leuk bedacht

Ik doe hierbij een oproep. Ik heb mijn karton Bombardos niet gekregen vandaag. Graag zou ik die wel willen. Zou iemand volgend jaar misschien een paar pakjes Bombardos met mij willen ruilen?

Ik heb in de aanbieding om te ruilen:

Ball Python
Kometenbomben
Eccentrics
Sonnet 9
Junk 2019
Sunflowers
Fall outs.

Bij interesse graag pm!

Edit: Snel nog 3 pakjes besteld bij Bergse Dumphal. Maar de oproep blijft.

:)

Laatst bewerkt:
Vandaag gelukkig ook uitgeleverd gekregen, nadat er eerst een setje eccentric shots in de tas zat. Die had ik echter al, dus voet bij stuk gehouden om de Bombardos te ontvangen. Hoewel officieel uitverkocht, toch geleverd gekregen. Bestel ze om er zeker van te zijn, dan wil ik ze hebben ook :p

Heb ze niet gekregen helaas, Eccentric shots als vervanger. Jammer wel, was toch wel erg benieuwd naar deze...

Back
Bovenaan