Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
[h=5]Artikel 1A.1.3[/h]
- 1. De fabrikant brengt vuurwerk of pyrotechnische artikelen voor theatergebruik in een bepaalde categorie onder op grond van toepassing, doel en gevaar, met inbegrip van hun geluidniveau.
3. De categorieën luiden als volgt:
- 2. Een aangemelde instantie bevestigt de categorisering als onderdeel van de conformiteitsbeoordelingsprocedure.
a) vuurwerk
Categorie 1: vuurwerk dat zeer weinig gevaar en een te verwaarlozen geluidsniveau oplevert en bestemd is voor gebruik in een besloten ruimte, inclusief vuurwerk dat bestemd is voor gebruik binnenshuis;
Heb je trouwens al contact gezocht met Lesli?
alleen voor binnenhuis is
Goed voor je rookmelder, rook ontwikkeling in huis
mocht dit echt volgens de letter van de wet zijn, dan kunnen de importeurs nog een leuke schadeclaim verwachten, van al die boetes. want wondertollen en knetterballen voor in huis lijkt mij niet echt ideaal. dus ik neem aan dat ze dan al het cat 1 spul terug moeten nemen en de kopers het geld terug moeten doen.
Dit is wel een grappige ontwikkeling, als het echt zo is dat CAT1 alleen voor binnenhuis is, dat betekend niet voor buitenshuis is en je dan een boete kan krijgen. ALS HET ZO IS>
Dan kan het nog leuk worden.
Goed voor je rookmelder, rook ontwikkeling in huis
Ik heb Lesli even een mailtje gestuurd:
Goeden dag,
Ik kwam enkele berichten tegen dat mensen boetes hadden gehad voor het afsteken van Knetterkegels, met als reden dat cat. 1 alleen in een besloten afgestoken mag worden?
Mag ik dit gewoon in de straat afsteken of alleen in de tuin?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Rick
Categorie 1 is gewoon het hele jaar toegestaan.
gister avond ook bezoek gehad .
geen boete gehad omdat het in me eigen tuin was.
en heb gevraagd aan meneer agentlol
hij gaf voor antwoord mag wel op eigen gebied en tuin
maar niet op de openbare weg en gemeente grond
heel apart verhaalze weten zelf niet eens wat ze er mee aan moeten