Blue Night Fire

Is inderdaad dezelfde als die van Pyrocentury. Voor degene die in het zuiden wonen en willen aanschaffen, dan kun je deze beter bij Vuurwerkduitsland kopen, kost je daar maar 100,- en heet Gold Blauer Himmel. ;)

Geweldig ding. Gold Blauer Himmel is te ver rijden al heb ik daar wel over zitten twijfelen. Deze komt er wel als ik na de demo's nog net zo enthousiast ben....

Gekke is vind ik dat hier amper pas 2 pagina's over volgeschreven zijn, terwijl het volgens mij toch wel een unieke box is. Blauw met goud boxen zie je nauwelijks en dan zeker niet met deze versnellingen erin.

Laatst bewerkt:
Filmpje van Wolff zelf....

Heb toch het idee dat er wat ontbreekt in vergelijking van de filmpjes van de demo. Weet alleen niet wat...

Lekker bakkie toch?? Al denk ik dat we ook hier beter even kunnen afwachten of deze nog op demo's voorbij gaat komen. Heeft zeker mijn aandacht.

Wauw, dikke bak zeg! Deze box was mij helemaal niet opgevallen, tot ik hem net online tegenkwam. Hoop hem wel eerst nog op een demo te zien, maar ga deze zeker onthouden :)

Back
Bovenaan