Blue Maroon

Ik blijf erbij, had deze bak een andere naam gehad waren de reacties hier heel anders geweest. Vond het echt een dikke box gisteravond en spijt dat ik hem niet besteld heb. Snap de afwisseling zeker en vind het zelf totaal niet storend.

Ja, opzich een prima box, maar gezien de naam en het verwachtingspatroon voor mij niet de topper in verband met de witte blink erbij.

Helaas geen filmpje van gemaakt maar deze was echt top! Blauw kwam er echt heel goed uit en het witte was zeker niet storend. Vond de titaniumeffecten ook heel erg dik. Voor een mooie prijs kan ik deze zeker aanbevelen!

De blauwe boeketten icm de witte blinkers waren wel leuk. De box heeft een lekker tempo en een stevige burst. Al met al een prima box.

Deze box wil ik nu toch eens dikgedrukt op de wishlist gaan zetten, want ik vind de combi echt wel tof en iedere film raak ik meer overtuigd. Blauw en blinker, top combi.

Ik had toch graag gezien dat deze enkel de blauwe effecten had gehad en die in repeterend tempo eruit zal pompen. Ik wist natuurlijk van te voren dat er ook witte blink in zat en vind het nog steeds een mooie compound. Koop ik hem opnieuw? die vraag durf ik nog niet te beantwoorden.

De eerste 15 seconden ongeveer gaat er nog een andere cake tussendoor.

Back
Bovenaan