Blue Maroon

Iemand deze gezien gister én de "private" import vorig jaar? Burst nog net zo aso dik, of ook niet? Blink is niet waar je een blue maroon voor koopt natuurlijk

Ik vond deze matig gisteravond. Had liever de ti boeketjes met enkel blauwe sterren gezien.
Precies dat.. mooi dat blauw maar je wordt telkens gestoord door de blinkers.. dat is storend en maakt het niet tot een geheel. Dat vond ik sterk bij de Coconut, veel van hetzelfde maar het bleef mooi!

Denk dat als de naam van dit artikel anders was geweest dat de meningen dan anders waren geweest. Bij een Blue Maroon verwacht ik ook enkel blue. Dat is nu niet het geval, maar maakt dit artikel echt niet minder zover ik kan beoordelen op film, alleen de verwachting komt niet overeen. Ik snap de keus echter wel van Mania, een single effect slaat simpel weg niet aan bij de consument, dat is ook de reden dat de Red Maroon er uit is. Voor ons erg jammer, want persoonlijk vond ik de Red Maroon echt een enorme topper, zou het artikel zijn die ik het liefst terug zou zien. Een importeur kan niet meer een artikel maken voor die 2-300 freaks die hem kopen, die aantallen willen ze niet meer maken in China. Helaas, maar wel te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Ja ik deel je mening omepje... Het mooie van de oude red maroon was die lang brandende rooie sterren en de hele lucht was een en al rood. Dat mist ik met deze box toch echt en de witte blinkers er door heen begrijp ik helemaal niet. Burst was wel goed trouwens!

Degelijke compound echter doet de blink af aan de essentie van blue.
Had liever continu titanium naar blauw gezien.

Back
Bovenaan