Afbeelding toegevoegd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt wel +-150 gram vanaf gesnoept te zijn volgens de foto
Bedoel je dit met of zonder vraagteken?
Met vraagteken
Waarom zou de zelfde importeur 2 de zelfde compounds op de markt brengen met dezelfde naam.
StreepDeze vond ik toch wel de minste van de avond. Ik heb deze vorig jaar mogen afsteken. En heb nu het idee dat het echt een stuk minder is. Veel minder blauw er in verwerkt
Ik heb deze dit jaar besteld op basis van jouw filmpje volgens mijDeze vond ik toch wel de minste van de avond. Ik heb deze vorig jaar mogen afsteken. En heb nu het idee dat het echt een stuk minder is. Veel minder blauw er in verwerkt
Klopt, bij de private label versie was dat al zo. Daar valt inderdaad wat van te zeggen met de naam, zeker met de vergelijking van de Red Maroon. Maar voor de afwisseling vind ik het wel beter en ik denk 'de gewone consument' al helemaal. Maar puur alleen blauw had natuurlijk geniaal geweest als liefhebbers product!Live gezien bij ano vanavond. Waar is het blauw? Er zit wel blauw in maar denk 50/50 witte blink..