Blue Maroon

Het zit net even anders: de private label-variant was een groot succes en dus is daarom nu ook onder de Classick-lijn in het reguliere assortiment opgenomen. Zowel bij Rubro als bij Vuurwerkmania want de Classick-label wordt door beide merken gevoerd.

Deze vond ik toch wel de minste van de avond. Ik heb deze vorig jaar mogen afsteken. En heb nu het idee dat het echt een stuk minder is. Veel minder blauw er in verwerkt
Ik heb deze dit jaar besteld op basis van jouw filmpje volgens mij :d filmpje op de demo kwam ook niet goed over, afstand + regen zal hopelijk de oorzaak zijn.

Een maat van mij heeft deze vorig jaar gehad. Was er laaiend enthousiast over, daarom begin dit jaar besteld.

Op basis van gisteren natuurlijk niet goed te beoordelen hoe deze in de straat presteert. Zonde dat die na 1 cake al stil viel, hoop wel dat de burst beter is dan op video AVP.

Beetje raar dat die 1e cake die wel gaat op de demo in het midden een serie vrijwel enkel witte blink heeft, daar omheen wel blauwe peony.

Een erg goede compound, presteert erg goed qua blauw want dat is toch vaak wat moeilijk voor veel fabrieken. De burst was ook top, helemaal niks op aan te merken. De boeketten met blinkers hadden een titanium boeket maar er zit daarmee niet een 'hardere salute burst', die was gewoon hetzelfde als de burst van de blauwe boeketten. Echt een toppertje dit!

Live gezien bij ano vanavond. Waar is het blauw? Er zit wel blauw in maar denk 50/50 witte blink..

Live gezien bij ano vanavond. Waar is het blauw? Er zit wel blauw in maar denk 50/50 witte blink..
Klopt, bij de private label versie was dat al zo. Daar valt inderdaad wat van te zeggen met de naam, zeker met de vergelijking van de Red Maroon. Maar voor de afwisseling vind ik het wel beter en ik denk 'de gewone consument' al helemaal. Maar puur alleen blauw had natuurlijk geniaal geweest als liefhebbers product!

Tja zal wel niet te betalen zijn als die volledig blauw uitgevoerd is waarschijnlijk, dus wat goedkopere effecten er doorheen? Te begrijpen, geen verkeerde box voor 80 euro waar die voor te koop was.

Back
Bovenaan