Skeppnet
VWC lid
Haha door veel wel ja, al vind ik 70 voor 144shots 25mm primaVan afgekraakt naar iedereen wilt hem hebben haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha door veel wel ja, al vind ik 70 voor 144shots 25mm primaVan afgekraakt naar iedereen wilt hem hebben haha
Is ook meer met het idee van de prijs van €70 natuurlijk wat mensen hadden betaald met de mysterie deal, dat is echt een koopje anno 2024. Voor €100/110 laat ik 'm wel lekker liggen voor als we volgend jaar waarschijnlijk het toch zonder gekooide producten moeten doen
Precies, laten we niet overdrijven, onder ideale omstandigheden geschoten, gefilmt van dichtbij ziet het er zeker "goed" uit. Op basis van de film klinkt de burst nog steeds als een gekooid 20mm turbo box bijv.Is ook meer met het idee van de prijs van €70 natuurlijk wat mensen hadden betaald met de mysterie deal, dat is echt een koopje anno 2024. Voor €100/110 laat ik 'm wel lekker liggen voor als we volgend jaar waarschijnlijk het toch zonder gekooide producten moeten doen
Nog een ander filmpje (17:45). Mooi ding hoor![]()
Thnx, wordt echt puzzelen vanavond met mijn laatste poenVoor wie hem toch nog wil meepakken hij staat nu te koop bij outlet voor minder dan 100 euro
hallo 0316 medegenootHeeft er iemand toevallig een idee waar ik deze over de grens kan krijgen? Ik woon aan de grens bij Zevenaar.
Posten Börse heeft vaak wel Lesli volgens mij?! Bij Fireworxxx is die helaas vrij duur.
Haha, 0314. Wehlhallo 0316 medegenoot