Blue Lion King - Predator

Is ook meer met het idee van de prijs van €70 natuurlijk wat mensen hadden betaald met de mysterie deal, dat is echt een koopje anno 2024. Voor €100/110 laat ik 'm wel lekker liggen voor als we volgend jaar waarschijnlijk het toch zonder gekooide producten moeten doen

Is ook meer met het idee van de prijs van €70 natuurlijk wat mensen hadden betaald met de mysterie deal, dat is echt een koopje anno 2024. Voor €100/110 laat ik 'm wel lekker liggen voor als we volgend jaar waarschijnlijk het toch zonder gekooide producten moeten doen

Dit dus. En op dit filmpje hebben ze het nou ook gewoon goed getroffen met het weer. Dat scheelt met dit soort producten enorm. Met gekooid vuurwerk ligt dat toch iets anders.

• Like
Waarderingen: heho
Precies, laten we niet overdrijven, onder ideale omstandigheden geschoten, gefilmt van dichtbij ziet het er zeker "goed" uit. Op basis van de film klinkt de burst nog steeds als een gekooid 20mm turbo box bijv.

Je moet dan wel op 7 meter afstand staan net als het filmpje :p
Voor 70euro is het goed, maar ik zal hem vast alleen tegen komen voor circa 100.
Vond sommige schoten niet goed gevuld.

Heeft er iemand toevallig een idee waar ik deze over de grens kan krijgen? Ik woon aan de grens bij Zevenaar.
Posten Börse heeft vaak wel Lesli volgens mij?! Bij Fireworxxx is die helaas vrij duur.

Back
Bovenaan