Blue camuro 19

Gisteren was er een demo van de Welkoop in Dwingeloo.

Edit: zie nu dat hij verkeerd in de kalender staat. Deze was op 9 november.

Als ik dit zo zie en vele andere producten dan begrijp ik het reizen naar Duitsland en België niet zo goed. Dit is toch erg goede kwaliteit voor het geld

Zojuist 5 stuks besteld. Staat er onder de streep: Totaal gewicht 15,65KG. lijkt me een foutje of weegt papier zo zwaar tegenwoordig

De cake is best wel groot moet ik zeggen en normaal weegt een 19 schots ook al snel 2200 tot 2500 gram dus opzich is het niet eens heel raar

Oke. Ik keek alleen naar kruidgewicht. Maar die 25kg regel geldt voor kruid toch? Anders zit je zo aan de 25kg

Oke. Ik keek alleen naar kruidgewicht. Maar die 25kg regel geldt voor kruid toch? Anders zit je zo aan de 25kg

was het maar dat ze kruitgewicht telde als 25kg, maar is echt 25kg bruto gewicht dus karton klei dus 1 pot weeg dus ongeveer 2.7kg dan zit je idd zo aan de 25kg. daarom is die regel beetje krom alles waar zwaarder en steviger gemaakt maar dan zit je ook zo aan de 25kg

Voor 15 euro was deze cake echt dubbel en dwars het geld waard. Boeketten kwamen redelijk hoog en in een mooi tempo. Per 1 en per 3 geschoten, allebij aan te raden:p

Met deze cake kan je gerust om 12 uur naar buiten

Ook echt een topper, flinke cake ook! Snoeiharde strakke burst en echt mooi blauw deze hoort in het rijtje dikke cakes ala daisybeam en crueltys

Deze was echt top zoals hier boven ook beschreven straat harde burst en echt helder blauw :) topcake

Back
Bovenaan