Blossom after Thundering

Zo zeg deze kende ik nog niet, nu wordt de keuze nog lastiger deze van hardix, de rubro golden of de bak van Royal golden power. Qua prijs is deze van Hardix erg interessant.

Welke zouden jullie doen?

Golden power vind ik de mooiste,maar heb deze er ook bij voor een hele leuke prijs.:)

Er is jammer genoeg niks van de Professional Collection geschoten :no: Heb hem zelf wel besteld dus ik wacht ook met smart op een demo filmpje :p Maar volgens mij zit het wel goed met hardix.

Wow, ontdek deze bak nu pas! Dat wordt weer 5 a 6 budget cakes inleveren :rolleyes: Jammer dat de karton actie allang over is... 2 voor de prijs van 118 eur!!

Inderdaad dezelfde cakebox. Wordt door Hardix en Mercurius samen geimporteerd, beide onder een iets andere naam.

Niet twee achter elkaar, eentje duurt al best lang aangezien 't maar een herhaalde effectencombinatie is :p
Tegelijk dus, maar dat is meer als finale!

Ik heb de zijkant bij de lonten bijna tot de onderkant van de tube opengescheurd en dan met een tie-ripje de onderkanten van de lonten aan elkaar gemaakt. Volgens mij is het onderin snellont dus zo zou de pauze niet al te groot moeten worden.

Ik heb de zijkant bij de lonten bijna tot de onderkant van de tube opengescheurd en dan met een tie-ripje de onderkanten van de lonten aan elkaar gemaakt. Volgens mij is het onderin snellont dus zo zou de pauze niet al te groot moeten worden.

Heb hetzelde gedaan. Was even piellen en de halve cake kapot knippen, maar het is gelukt denk dat ik vrijwel geen pauze heb :D

Dikke lichtere groene lont is inderdaad snellont.

Back
Bovenaan