Blitz Bomber

Zie hem nu voor €95, oké qua prijs? Of nog even wachten tot die ergens goedkoper verschijnt?

Heb werkelijk waar geen idee wat deze ongeveer moet kosten n wat een goede prijs is.
Voor veel minder ga je hem niet vinden, zou ergens in een actie nog een paar euro goedkoper te vinden kunnen zijn dit jaar, maar geen tientjes.

Dit is echt zo'n doos waar ik al 'lang' over aan het twijfelen ben.
Toevallig vanmiddag weer wat straatfilmpjes zitten kijken en dan hen ik weer wat van mwa.

Stomme is dat 75% van mn collectie dit jaar VWM/Rubro gaat worden dus dat is het niet.

Kijk ik daarna een straatfilmpje van de full assault, die ik al vaak heb gehad, heb ik zoiets van ja die moet er weer komen net zoals zn 30mm broer.

1000032699.jpg

Toevallig vanmiddag weer wat straatfilmpjes zitten kijken en dan hen ik weer wat van mwa.

Stomme is dat 75% van mn collectie dit jaar VWM/Rubro gaat worden dus dat is het niet.

Kijk ik daarna een straatfilmpje van de full assault, die ik al vaak heb gehad, heb ik zoiets van ja die moet er weer komen net zoals zn 30mm broer.

Bekijk bijlage 1809935
Uiteindelijk heb ik hem wel besteld vandaag, vooral vanwege de lovende reacties van de mede freaks.

Bekijk bijlage 1809935
Ik heb de Blitzbomber gezien op de Huisman demo 2024. Eerste gedeelte kon mij niet overtuigen. Laatste 2 cakes zijn echt goed. Ben zelf voor de Full assault gegaan, daar deze ook ca. 20,- voordeliger was.

Bekijk bijlage 1809935
Tsja heb ze beiden. 2x Blitz Bomber en 1 full assault.

Bekijk bijlage 1809935
Wederom Walter, niet twijfelen.. Verbazingwekkend wat hier uit komt. Had ze vorig jaar beide en doen niet veel voor elkaar onder. Daarom dit jaar weer beide van de partij 🥳

Wederom Walter, niet twijfelen.. Verbazingwekkend wat hier uit komt. Had ze vorig jaar beide en doen niet veel voor elkaar onder. Daarom dit jaar weer beide van de partij 🥳
Ik denk dat ik eerst even de nieuwe produkten afwacht van de betere importeurs. Kijken waar ze mee komen ;)

Maar ik hou deze in de gaten iig...

Ik heb de Blitzbomber gezien op de Huisman demo 2024. Eerste gedeelte kon mij niet overtuigen. Laatste 2 cakes zijn echt goed. Ben zelf voor de Full assault gegaan, daar deze ook ca. 20,- voordeliger was.
Heb 2x de full assault nu staan. Blitzbomber dan laten staan?

Heel eerlijk Knetter, wat is er mis met een goede derde been? 🤔🤔
Jij hebt zeker geen idee hoe vervelend het is als je op het strand loopt, je zwembroek het onder het gewicht begeeft en de kop van dat derde been door het zand sleept? Naar mijn bescheiden mening kun je beter een Blitz Bomber hebben dan een derde been.

Back
Bovenaan