Pyromun
VWC lid
Dat klinkt al anders als ‘leuk, maar dit doen we nooit weer’Daag me niet uit!![]()

We zien de filmpjes wel verschijnen

Maar ook hier staat deze topper op de lijst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt al anders als ‘leuk, maar dit doen we nooit weer’Daag me niet uit!![]()
Dat klinkt al anders als ‘leuk, maar dit doen we nooit weer’
We zien de filmpjes wel verschijnen
Maar ook hier staat deze topper op de lijst!
per 30 mag ook hoor hahaDaag me niet uit!![]()
Mooie bak ondanks de wind die je goed hoort op t filmpjeHierbij mijn straatfilm.
Echt een prima bak! Zeker de finale maakte de nodige reacties los.
Nooit freak geweest dacht ik.Hoe duur was deze in de freak?
Ja klopt, dit jaar maar eens naar een externe mic kijken.Mooie bak ondanks de wind die je goed hoort op t filmpje
Ik heb m bij Riezebos met de 25% kortingsactie voor ca. 90 euro. Ik zag hem daarna ook bij vwstaffel voorbijkomen, die was nog een paar eu goedkoper.Hoe duur was deze in de freak?
Ik heb hem in het oosten des lands voor 68,50 mee kunnen pakken, maar dat was wel een uitzonderingetje.Hoe duur was deze in de freak?
Wow koopje!Ik heb hem in het oosten des lands voor 68,50 mee kunnen pakken, maar dat was wel een uitzonderingetje.
Verwacht hem 1 januari 2026 wel op film dan, lekker hoor voor die prijs!bij vuurwerk outlet voor 85 kunnen kopen paar minuten later was die al uitverkocht