meester J.
VWC lid
ik snap deze opmerking wel, aantal shots moeten we dan even tellen.Misschien gewisseld met de urban van magnum?
urban heeft er 100 maar lijken wel heeeeel erg op elkaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik snap deze opmerking wel, aantal shots moeten we dan even tellen.Misschien gewisseld met de urban van magnum?
Had de filmpjes al naast elkaar gezet maar inderdaad die lijken echt veel op elkaarik snap deze opmerking wel, aantal shots moeten we dan even tellen.
urban heeft er 100 maar lijken wel heeeeel erg op elkaar
Verpakt in een klein kooitje denk ik996gram dames en heren. weet niet waar ze dat speciale kruid vandaan toveren maar dit is bizar.
Ik dacht inderdaad dat er overslag was o.i.d. maar we hebben het achteraf gecontroleerd maar het hoorde toch echt nog bij de Blitz Bomber.@gizmo75 was het nou wel of niet deze box die werd geschoten op de demo? Ik was erbij, maar wij en ook jij vroegen ons af of deze het wel was. Ben benieuwd!
Absoluut niet het geval. 100% zeker de Blitz Bomber geschoten op de juiste plek.Misschien gewisseld met de urban van magnum?
Thanks voor de verduidelijking!Absoluut niet het geval. 100% zeker de Blitz Bomber geschoten op de juiste plek.
Niet want dr is maar 1 batch helaas...Misschien tegen beter weten in maar ga het toch proberen om te pirates of the caribbean te vervangen. Heeft iemand nog een adresje waar deze te krijgen is voor een redelijke prijs?
Ik vermoed dat je denkt dat dit in het pirates topic is geplaatst maar de vraag is of de blitz bomber 120's ergens voor een redelijke prijs is haha.Niet want dr is maar 1 batch helaas...
Ik bedoel natuurlijk de blitz bomber heNiet want dr is maar 1 batch helaas...
Excuus. Je hebt gelijk. Is nu al de 2e keer vandaagIk vermoed dat je denkt dat dit in het pirates topic is geplaatst maar de vraag is of de blitz bomber 120's ergens voor een redelijke prijs is haha.