Blitz Bomber

Was dit wel de blitz bomber, als ik m naast de video leg van rubro komt meteen dat begin niet overeen, die salvo en op de demo enkel shot

@gizmo75 was het nou wel of niet deze box die werd geschoten op de demo? Ik was erbij, maar wij en ook jij vroegen ons af of deze het wel was. Ben benieuwd!
Ik dacht inderdaad dat er overslag was o.i.d. maar we hebben het achteraf gecontroleerd maar het hoorde toch echt nog bij de Blitz Bomber.

Overigens staat ook op de doos van de productieversie gewoon 998gr.

Bohhh als je dit blokje zo in de straat krijgt heb je in mijn optiek de box van het jaar te pakken, niet nor maal wat ze uit 998 nem hebben gepeuterd.
En velen hier op crew waren er al over uit dat product van het jaar Coconut Bounty of Color Hypnose zou worden inclusief mijzelf

Ik ga in ieder geval ff kijken of ik nog ergens budget kan vrijmaken

Kan mij het wat schelen hoeveel kruit erin zit. Hoe die gister presteerde gaat ie er zeker nog bijkomen in de losse verkoop. En bij huisman twijfel ik er niet over dat dit een productie is. Twijfelde nog tussen de transbomber en deze, na gisteren is de keuze voor mij duidelijk!

Misschien tegen beter weten in maar ga het toch proberen om te pirates of the caribbean te vervangen. Heeft iemand nog een adresje waar deze te krijgen is voor een redelijke prijs?

RECTIFICATIE - BLITZ BOMBER!!
Gisteravond is tijdens de Huisman Vuurwerk Demo 2024 de nieuwe Blitz Bomber van Rubro Vuurwerk geschoten. Deze presteerde geweldig. Zelfs zo goed dat we even twijfelden of de finale wel van deze box was. Na afloop hebben we dat onderzocht. En we kunnen iedereen inmiddels geruststellen: zoals we deze gisteravond met z'n allen hebben gezien, zo staat deze straks ook bij jou thuis in de straat! Vandaar even deze officiële rectificatie. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid!!

Back
Bovenaan