Blitz Bomber

Artikelnummer: RVW 555
Artikelnaam: Blitz bomber
Bruto Gewicht: 10 kg
Netto Kruitgewicht: 996 gram
Aantal Schoten: 120 schoten
Effectomschrijving: Kleuren Rood, Blauw, Groen, Oranje, Paars, Zilver
Brocade, Strobe, Dahlia, Glitter Pearls

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 80 sec
Stijghoogte: 20 meter
Adviesprijs: €145,00
Online prijs: €129,99
555-BLITZ-BOMBER-120S.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	555-BLITZ-BOMBER-120S.png Vertoningen:189 Grootte:4,77 MB ID:	1796304

Laatst bewerkt door een moderator:
Hè daar is die weer. Had er meer van verwacht, vind hem niet heel bijzonder. Burst is in dit concept filmpje ook aardig opgepompt.

Ik vind hem mooi maar ben toch wat skeptisch mbt de kwaliteit van de film vs kruitinhoud. Ik ga op safe dit jaar en kies voor de 2kg tellende transbomber, welke dezelfde prijs heeft en 24 schoten meer. Wellicht volgend jaar toch op de lijst mocht ik er volledig naast zitten met deze afweging

Volgensmij hebben dealers een bericht gekregen de concept video's niet te delen ivm precies wat er nu gebeurd "skeptisch mbt de kwaliteit van de film vs kruitinhoud", "Burst is in dit concept filmpje ook aardig opgepompt", "Al moet ik zeggen dat ik denk dat video wel aardig opgepept is.". Daarom is het toch een CONCEPT video, en geen productievideo :confused:

Daarom hadden wij besloten om de topics te sluiten totdat de info helemaal juist is met de goede film. Kan maar zo zijn dat je straks alsnog een iets andere bak krijgt. Maar velen vonden dit niet juist en wouden het zo. Zo zie je maar, je kunt nooit iedereen tevreden houden:p

Volgensmij hebben dealers een bericht gekregen de concept video's niet te delen ivm precies wat er nu gebeurd "skeptisch mbt de kwaliteit van de film vs kruitinhoud", "Burst is in dit concept filmpje ook aardig opgepompt", "Al moet ik zeggen dat ik denk dat video wel aardig opgepept is.". Daarom is het toch een CONCEPT video, en geen productievideo :confused:

Dit ging vorig jaar ook al mis bij een andere importeur...
Concept video's zijn bedoeld voor winkeliers als idee te krijgen wat het is en niet bedoeld om verder te delen met klanten.

Daarom hadden wij besloten om de topics te sluiten totdat de info helemaal juist is met de goede film. Kan maar zo zijn dat je straks alsnog een iets andere bak krijgt. Maar velen vonden dit niet juist en wouden het zo. Zo zie je maar, je kunt nooit iedereen tevreden houden:p

Ligt voornamelijk bij de Dealers in mijn mening, die moesten het geheim houden :bonk:

Dit ging vorig jaar ook al mis bij een andere importeur...
Concept video's zijn bedoeld voor winkeliers als idee te krijgen wat het is en niet bedoeld om verder te delen met klanten.

Tjah, moeten ze het niet online zetten.. niet echt handig van deze winkeliers en als importeur zou ik daar het gesprek over aan willen gaan.

Of als importeur alles voor zijn en zelf op tijd juiste informatie delen.

Blitz Bomber staat inmiddels (morgen) bij de verkopers die ik volg al een maand te koop. Daarna zijn er nog een paar gevolgd. Is het dan inmiddels niet aan de importeur om dit juist te organiseren ipv de dealer?

Als je het mij vraagt moet een liefhebber daar ook gewoon doorheen kijken en niet achteraf gaan lopen klagen omdat de productievideo anders is of dat het product anders is dan op de concept video. Klagen is pas terecht als een product in werkelijkheid sterk afwijkt van de productievideo.

Ik wacht in dit geval maar eens rustig af. Kan met niet voorstellen dat dit uit 996 gram kruit gaat komen.
Wat betreft het filmpje: als ik een concept vraag aan een architect voor een huis van 150m2 en €300.000, dan ga ik er wel vanuit dat ik geen tekening krijg van een huis van 250m2 en €500.000 :shocked:
We hebben dat hier wel vaker gezien natuurlijk. Stuur dan nog geen video wat mij betreft. Je wilt dat als verkoper toch ook niet ? Maar goed, wie weet worden we blij verrast straks !

Blitz Bomber staat inmiddels (morgen) bij de verkopers die ik volg al een maand te koop. Daarna zijn er nog een paar gevolgd. Is het dan inmiddels niet aan de importeur om dit juist te organiseren ipv de dealer?

Op zich was dit altijd al goed geregeld. Alleen zijn er een handvol winkels die al vrij vroeg beginnen met de verkoop van nieuwe artikelen en het tóch anders doen.

Nog niet zo lang geleden was de afspraak dat, vergelijkbaar met een nieuw model telefoon, auto, gameconsole, enz. er een "launchdate" was. Vaak was dat de dag van de demo van de desbetreffende importeur. Ook hier op VWC zat de CREW dan klaar om letterlijk op de avond van de demo de nieuwe artikelen hier op het forum aan te zetten. Voor die tijd was het dan niet de bedoeling dat de nieuwe artikelen al werden aangeboden via de winkels, op websites verschenen en dus ook niet op de Fora. Doordat er max. 10 tot 20 winkels zijn, van de nog ruim 800 in NL, die veel vroeger in het jaar aan het verkopen zijn dan die ca. 800 anderen, ontstaat er drang naar de koop en verkoop van nieuwe artikelen. Daarnaast zijn er steeds minder demo's waardoor die "launchdate" ook steeds minder concreet geworden is. Wat wel nog steeds zo is, is dat de meeste importeurs de officiële productdata bij de Fora aanleveren en daarbij aangeven wanneer het dan online mag komen.

Rubro/Vuurwerkmania heeft ons als Dealer heel duidelijk gewaarschuwd na het "gedoe" van vorig jaar: wacht a.u.b. met het aanbieden van de nieuwe artikelen totdat de video's definitief zijn én we 100% zeker kunnen garanderen dat alle artikelen ook echt gaan komen. Wij geven jullie een seintje als alle lichten op groen staan. Sommige Dealers negeren dat dus mogelijk, of het is niet met ze besproken en/of ze nemen dat risico alsnog.

Wij hebben er als Huisman meestal wat minder mee van doen omdat wij altijd proberen om in september onze webshop te openen en onze Freak-actie te starten, juist ook rondom de demo's. Dan hebben we eigenlijk geen tot amper last van die launchdates.

Back
Bovenaan