Blitz Bomber

Heb deze bewust nog niet besteld.
Ten eerste wil ik hem nog zien op de demo.
En ten tweede zoals in juli al werd gemeld dat deze exactie kopie is van Pyroshow 2000 van Argento.
Vind het nogal triest als een importeur niet met hun eigen spul komt maar makkelijk van een ander kopieert.
En ja zeer waarschijnlijk mag dit wel, maar ben bang dat dit ook een gewoonte gaat worden. En dat zit me dwars.

Het lijkt wel of deze 1 volledige compound is. Bij andere compounds zie je nog steeds een vertraging na 25 schoten. Daar heeft deze geen last van. Dat is een goede ontwikkeling

Heb deze bewust nog niet besteld.
Ten eerste wil ik hem nog zien op de demo.
En ten tweede zoals in juli al werd gemeld dat deze exactie kopie is van Pyroshow 2000 van Argento.
Vind het nogal triest als een importeur niet met hun eigen spul komt maar makkelijk van een ander kopieert.
En ja zeer waarschijnlijk mag dit wel, maar ben bang dat dit ook een gewoonte gaat worden. En dat zit me dwars.
Het idee is wel het zelfde zijn niet het zelfde zelfde soort einde en Blitz kun je hier kopen en die andere moet je zeker na Duitsland

Liever goed gejat dan slecht bedacht. Hopelijk meer kopieen van Argento en wellicht funke :)Hoef je er niet voor naar Duitsland te rijden

Back
Bovenaan