Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zal af en toe zeker een kijkje nemen, maar echt actief posten doe ik meestal vanaf september weer.
reactie geven op nieuwe producten en vragen stellen omtrent ervaring van en met bepaalde producten,.
Het posten zal wat minder worden, maar 1 á 2 keer per week even rondje forum doen zit er wel in
Na de zomer weer meer online als de eerste bestellingen gedaan kunnen worden
Traditiegetrouw hang ik nog wat rond tot half januari waarna het langzaam wegebt. In september beginnen de kriebels en kom ik altijd graag weer terug. Voelt dan een beetje als virtueel thuiskomen .
ja meestal de maand januarie voor de ervaringen en filmpjes probeer zelf ook nog wat te uploaden verder wil ik dit jaar meer karpervissen etc.
En ik ga voor een huis kijken dus denk dat het in febuarie weer wat afzwakt en met vuurwerkfestival schevevingen kom ik meestal weer hier snuffelen.Of er al een korting etc te pakken is.
Verder probeer ik dit jaar voor de 2de keer de zena trhopy mee te pakken.
Dusja vanaf dan zal het nog wel meer kriebelen
Blijf eigenlijk altijd wel rondhangen op het forum. Af en toe het nieuws checken, post stukken minder en zal minder vaak inloggen vooral in de zomer. Maar kijk zeker nu en dan!
Zoals altijd weer het hele jaar.
Afgelopen jaar heel wat minder online geweest door prive omstandigheden, maar dit jaar weer lekker ouderwets het gehele jaar.
Ik ben zoals de afgelopen 10 jaar het hele jaar (zoals het hoort) op de fora te vinden. Voornamelijk op FPM en af en toe hier.
Al was het alleen maar om de films, foto's en verslagen van de 5 festivals die we dit jaar weer gaan bezoeken, te posten.
Dus niemand ongerust worden, ik ben er altijd voor jullie
Jazeker blijf ik rondhangen, altijd leuk om het laatste vuurwerknieuws te lezen. Ook heb ik nog 200 films van Oud en Nieuw die ik hier ga plaatsen, en ik upload er 2 per dag ongeveer, dus ik kan nog wel even vooruit!
Heel langzaam afbouwen en ook weer heel snel opbouwen..wat er eingelijk op neer komt dat ik het eigenljk niet kan laten om de site toch nog dagelijks tot minimaal weekelijks op te zoeken