Blijven jullie rondhangen?

Vwc is toch een onderdeel van mijn dagelijkse routine geworden(saai leven lol:D)kijk altijd een paar keer per dag voor eventuele nieuwtjes. Als ik mijn tablet aan zet sowieso stap 1 vwc.

Als we elkaar er nou doorheen helpen en het hele jaar actief heer blijven posten, gaat de tijd ook sneller:P

Ik wil het hele jaar door mijn collectie spekken, dus wanneer dit gebeurt zal ik het vast even mededelen hierzo.

Als we elkaar er nou doorheen helpen en het hele jaar actief heer blijven posten, gaat de tijd ook sneller:P

Heb er een hard hoofd in, vroeger was het oa hier ook echt actief. Elke rotje dat er bestond had wel een eigen topic. Zo was ik gister online wat legale blokken kijken, vroeger typte ik dan de naam van zo'n blok hier in bij de zoek functie en kwam je een topic tegen met weet ik veel hoeveel reviews. Tegenwoordig hebben meeste artikelen niet eens meer een eigen topic(in het algemeen). Waar kan je hier bijvoorbeeld lullen over knallers niet afkomstig uit NL of BE.

Na Januari stop ik expres met het bijhouden van vuurwerknieuws, vuurwerkfora en vuurwerkfilmpjes. Dit doe ik expres omdat ik vuurwerk en het oud en nieuw gevoel in het geheel speciaal wil houden. Ik ben bang dat als ik het hele jaar door vuurwerk als mijn enige hobby houd, het speciale oud en nieuw gevoel zal verminderen.

Ik blijf het hele jaar rondhangen hier :D
Heb wel periodes dat ik de ene keer wat meer post dan de andere.
Maar er gaat niets boven in je vrije tijd even de laatste nieuwtjes omtrent vuurwerk lezen :p

Ben het hele jaar actief, dan wel niet op het forum, ben ik backstage bezig. Onderhouden van contacten winkeliers, importeursbezoeken en demo's, vuurwerk testen etc.

Tevens ook dit jaar weer de Zena trophy, waar we onze titel moeten verdedigen.

Oftewel gehele jaar met vuurwerk bezig, ook al ziet men het niet altijd.

Ik wil dit jaar wel weer op het forum blijven. Iedere keer als ik het nieuws zag had ik er geen zin meer in, niet alleen door het nieuws, maar ook de privé omstandigheden. Dit jaar ga ik proberen het gehele jaar terug te komen :D .

Eens, elke keer die negatieve nieuwsberichten op het forum... daar wordt de sfeer niet echt beter op.
Ik begrijp dat we er niet onze ogen voor dicht moeten doen,
maar midden in het jaar zijn er wel eens dagen geweest ( vorig jaar bijvoorbeeld) dat zo'n beetje de helft van de nieuwe posts uit negatief nieuws over vuurwerk bestond :bonk:

Elke dag op zn minst 2 keer.
Zit in mn systeem ingebakken tegenwoordig.
nu.nl vuurwerkcrew.nl youtube.nl mijn meest bezochte sites afgelopen jaar :)

Eens, elke keer die negatieve nieuwsberichten op het forum... daar wordt de sfeer niet echt beter op.
Ik begrijp dat we er niet onze ogen voor dicht moeten doen,
maar midden in het jaar zijn er wel eens dagen geweest ( vorig jaar bijvoorbeeld) dat zo'n beetje de helft van de nieuwe posts uit negatief nieuws over vuurwerk bestond :bonk:

Ik snap je volkomen, maar we kunnen onze ogen niet sluiten hiervoor, persoonlijk ben ik voor het vermelden, zodat men ziet wat men aan kan richten met vuurwerk. Hopelijk gaan dan de ogen open bij de figuren die het voor ons verpesten.

Ik probeer het wel maar als we een paar weken verder zijn komen andere hobby's weer om de hoek kijken.
Dus dan verwaterd het wel een beetje. Maar vanaf september gaat het weer jeuken en ben ik weer regelmatig op het forum te vinden. :D

ik blijf toch wel elke dag kijken wat er weer bij is gekomen nieuwtjes en vooral straat filmpjes kijken
en of er weer acties komen bij de winkels waar is bestel

Ik ben het hele jaar wel dagelijks te vinden hier, maar in januari oktober november december wel vaker dan 1x per dag

Ik ga dit jaar toch weer wat meer proberen te blijven hangen. Het is toch weer wat meer blijven kriebelen als de laatste paar ja en wil ook wat meer showtjes mee pakken dit jaar.
Maargoed eind van het jaar weten we of dat gelukt is:D

Wel een stuk minder. Wordt meestal rond september weer actief. Maar vaak blijf ik wel het hele jaar rond koetelen op het forum.

blijfe hanguu

blijfe hanguu

zo wie zo het hele jaar door
blijf je mooi op de hoogte van de laatste nieuwtjes

pyro dreams can get real:D

Back
Bovenaan