Blade Runner

Tja, dat die kooiloos is valt goed te horen. De Flower Crown ziet er op zich wel aardig uit. Voor mij toch een net niet verhaal.

Best jammer van de burst, cake zelf lijkt mij redelijk in orde en de effecten blijven best goed hangen.

Dat ziet er inderdaad niet zo best uit voor 30mm, zou het vocht zijn ?

Dat hele vocht verhaal heeft inmiddels zo'n beetje een mythische status. Ja, het zal vast effect hebben. Nee, een "flut" product wordt niet een topper na een jaartje in de bunker te hebben gelegen. Marginale invloeden hebben we het over wat betreft vocht.

Mijn verwachting waren toch wel iets hoger hiervan. Waarschijnlijk toch het feit dat hij niet in een kooi zit, een rol speelt. Maar ik vind het ook weer niet tegenvallen ofzo. De kleuren en het goud zijn gewoon in orde. :)

Gisteren live bij kuiper demo gezien.
Viel me wel wat tegen (voor een 30mm cake).
Maar even kijken hoe het weer is de 31, teveel wimd? Dan mooi bewaren.

Dat hele vocht verhaal heeft inmiddels zo'n beetje een mythische status. Ja, het zal vast effect hebben. Nee, een "flut" product wordt niet een topper na een jaartje in de bunker te hebben gelegen. Marginale invloeden hebben we het over wat betreft vocht.
Toch heb ik ooit eens een Final Fate van een flopper in een bijna topproduct zien veranderen na een jaartje drogen. Ik had er twee uit dezelfde batch, eentje meteen afgestoken, eentje een jaar later.

Tja wat moet ik zeggen, de yellow river gezien in de finale bij de demo van quartel, ouderwets groots te koop voor 39, deze 37,5 is een schim van de yellow river echt zo zonde....

Laatst bewerkt:
Op de Quartel demo gezien, wat een tegenvaller. Ik denk dat ik deze maar vroeg in de avond afsteek of een jaar laat staan als het windkracht 3 of hoger is.

Ze moeten ophouden met die sample filmpjes... ik vind dit echt misleidend

Buiten dat hij niet zo presteert als op het product filmpje; het is Pangu, 30mm, 380g op 21 schoten en heeft een online prijs van 37,50 Euro. Mag je daar iets meer van en voor verwachten?

Vorig jaar een compound van Pangu gehad die me al tegen viel. Nu deze besteld als enige Pangu artikel, maar ziet er ook niet heel goed uit op de demo video.. Helaas

Ik heb voor deze 27,50 euro betaald (kortingscode gekregen van een dealer in de buurt). Voor dat geld leuk om erbij te hebben, maar de uitwerkingen en de plofjes zijn niet heel best. Overweeg nog om de Yellow River bij te halen voor 31,50 euro... :thumbup: die zag er prima uit op de demo filmpjes.

Godsakke, tegen beter in deze toch besteld want pangu maar weer een merk wat te grabbel is gegooid. Ik bereid me alvast voor op de teleurstellende uitwerking van de Tomahawk.

Back
Bovenaan