Nachtbrakerstopic 28-29 december 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoken hoe dan ook... tuurlijk wat cat1 gehaald maar daar worden we niet gelukkig van...

Reuze benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien deze jaarwisseling!

Normaal gesproken ben je al weken hyped en nu besefte ik pas gisteren dat vandaag het moment zou zijn, puur door te kijken naar de datum. Afgelopen tijd m'n kop maar in het zand gestoken om niet continu met een teleurgesteld gevoel rond te lopen maar helaas is het er nu dan toch weer even. Voelt raar om niet hele dagen op pad te zijn en te sjouwen en straks 31-12 een saaie oudjaar te hebben.

Door het vele thuiswerken en weinig wat mag echt totaal het besef van dagen kwijt. Oudjaar wordt net een dag als alle andere de laatste tijd..:no:

Vandaag maar even wat staatsloten kopen! Totaal geen verwachtingen en wie weet wat het brengt!

Nu je dit jaar toch helemaal niks kan kan het alleen maar meevallen!

Stukje gereden maar toch een beetje het gevoel van een afhaaldag.:)

Bekijk bijlage 59336

Normaal gesproken ben ik altijd in de zenuwen waardoor ik rond deze dagen van het jaar weinig zin heb om te posten.

Ik heb alleen categorie 1 vuurwerk, maar je weet nooit of mensen gaan klagen wanneer je dit af gaat steken of dat die mensen voor problemen gaan zorgen. Er zijn ook genoeg idioten met zwaar vuurwerk waar ik geen zin in heb.

Ondanks dit alles maken dit soort foto's mijn dag toch wel een beetje goed en verminderen ze een beetje de spanning.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan