Potige_smurf
VWC lid
Ik weet dat je in Baarle een kleine begraafplaats heb,maar of dat een goed idee is weet ik niet![]()
Ik hoop toch echt dat je dit als een grap bedoelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat je in Baarle een kleine begraafplaats heb,maar of dat een goed idee is weet ik niet![]()
Ik hoop toch echt dat je dit als een grap bedoelt?
Even een praktisch vraagje wederom...
De afgelopen 2 jaarwisselingen ben ik inderdaad overdag in België wezen stoken. Twee jaar alle geluk van de wereld gehad door in een bosgebied vlakbij een gehucht gewoon volle bak te stoken. Zelfs de boswachter die langs kwam zei dat ie het prima vond! Dit was alleen na lang rijden met de auto...
Heb dit jaar geen auto ter beschikking dus ik zal het met het ov moeten doen. Het plan is om oudjaarsochtend overdag aankopen te doen in Baarle, dat direct op te stoken op een afgelegen plek.
Weet iemand misschien een leuke stook-locatie in de buurt van Baarle? Via Maps kom ik er niet zo goed uit namelijk? Alvast bedankt!
Zo respectloos ben ik nou ook weer niet...
Meer mensen die een beetje afgelegen gebied weten in de buurt van Baarle?
Nope, meen alleen Zwitserland? (Polen zelfs niet meer geloof ik)
Zag bij TNT Fireworks knalpatronen op de website! Zijn die gewoon te krijgen daar? In P1?
Hele provincie antwerpen is het verboden en zelfs het bijhebben ervan. In Januari zijn wij gepakt met 3 volle dozen in de haven. we hadden geluk dat dit schappelijke agenten waren.Antwerpen stad of zelfs de hele gemeente niet dacht ik en zo nog meer plekken voor de rest moet je toestemming vragen om af te steken en er gaat nu ook een hoop geschreeuw om het voorgoed te verbieden.
Antwerpen stad of zelfs de hele gemeente niet dacht ik en zo nog meer plekken voor de rest moet je toestemming vragen om af te steken en er gaat nu ook een hoop geschreeuw om het voorgoed te verbieden.