Black Out Eight [Uitloop 2018]

Voor mij te duur, budget is toerijkend voor alles wat ik zon beetje zou willen,
Ik ben gewoon te verwend door scherpe prijzen op bijna alles wat ik koop, en dan past deze niet in het plaatje.
Misschien is het wel misleidend hoor,, overal zitten kortingen op producten maar bij china red niet,
Ik denk dat ik ook gewoon graag misleid word met een flinke korting.

Te duur of boven je budget? Ik denk het tweede.

199,95 euro voor 8x500 gram 30mm cakes is scherp geprijsd(zeker met euro dollar nu)! Omdat het in een keer 200 euro is lijkt het duur maar als je gaat omrekenen kom je per cake goedkoop uit. Voor 200 euro meer dan zijn geld waard als die zo is als op video!

Voor mij te duur, budget is toerijkend voor alles wat ik zon beetje zou willen,
Ik ben gewoon te verwend door scherpe prijzen op bijna alles wat ik koop, en dan past deze niet in het plaatje.
Misschien is het wel misleidend hoor,, overal zitten kortingen op producten maar bij china red niet,
Ik denk dat ik ook gewoon graag misleid word met een flinke korting.

Bij ons zijn er maar weinig 500grams cakes voor minder dan €25. En als die er zijn heb ik ze al gekocht ;). Dit vind ik een prima prijs/kwaliteitsverhouding mits er uit komt wat de video's laten zien.

Edit: Bovendien hebben wij bij intratuin 20% gratis vuurwerk, dus dan kom je neer op iets van €160.

Helaas moet ik mijn eerdere gedachte over deze box terug nemen. Vond hem zwaar tegenvallen voor de prijs. Six Sense kwamen grotere bursts uit.

Lees hier dan helemaal niets, weinig forumleden die hem hebben gehad?
Heb de box op het laatste moment nog besteld, bij het afhalen heb ik hem wel 4-5 keer naar buiten zien gaan bij mensen die hun bestelling afhaalden.

Ik had de hoogste verwachtingen bij de boxen van China Red, de 24 Carat was oké, de Six Best Possible viel tegen en deze schoot ik erna... Mijn verwachting was intussen wat bijgesteld, maar had nog goede hoop dat dit hem wel kon worden. Helaas, hij voldeed totaal niet, daardoor echt veel te duur voor wat je krijgt. Jammer, een flinke deceptie, hopelijk zal deze ook echt verbeteren in 2016.

De cake met de spinning tail was overigens wel echt prima!

Lees hier dan helemaal niets, weinig forumleden die hem hebben gehad?
Heb de box op het laatste moment nog besteld, bij het afhalen heb ik hem wel 4-5 keer naar buiten zien gaan bij mensen die hun bestelling afhaalden.

Ik had de hoogste verwachtingen bij de boxen van China Red, de 24 Carat was oké, de Six Best Possible viel tegen en deze schoot ik erna... Mijn verwachting was intussen wat bijgesteld, maar had nog goede hoop dat dit hem wel kon worden. Helaas, hij voldeed totaal niet, daardoor echt veel te duur voor wat je krijgt. Jammer, een flinke deceptie, hopelijk zal deze ook echt verbeteren in 2016.

De cake met de spinning tail was overigens wel echt prima!

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. Er moet wel iets mis gegaan zijn bij de productie van alle grote boxen. Golden dream, Strictly macau, six sense en wipe out vond ik overigens prima voor de prijs.

Had hem ook en viel tegen, het net niet gevoel. Ik kon de buurman die vuurwerk van Pronk had doorgelont qua grote van effecten niet bijhouden.

Ik hoop dat deze dit jaar weer op normaal niveau is, want als die is zoals die zou moeten zijn lijkt het mij echt een machtige bak!

Fingers crossed dat alles nu goed gaat!

Ben hier toch wel fan van, alleen is dit nog diegene van vorig jaar? De boeketten lijken klein maar misschien kan vuurwerkKoning daar wat over zeggen? Over de burst en de grootte?

Ben hier toch wel fan van, alleen is dit nog diegene van vorig jaar? De boeketten lijken klein maar misschien kan vuurwerkKoning daar wat over zeggen? Over de burst en de grootte?

Moet inderdaad die van vorig jaar zijn. Presteerde naar mijn idee iets beter dan in de straat, maar nog niet het niveau van de demo van Rijswijk toen.

Sorry maar vorig jaar zwaar tegen gevallen en geen vergoeding zoals six best possible. Ik durf het risico niet meer te nemen voor €200.

Heb wel vetrouwen in de 2016 versie..weet zeker dat china red er iets geweldigs van gemaakt heeft..helaas geen budget maar blijf erg benieuwd hoe mooi deze straks straat in de straat staat.

Back
Bovenaan