Black Out Eight [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: KY6709
Artikelnaam: Blackout Eight
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: 8x 497,5 gram
Aantal schoten: ... schoten
Effectomschrijving: De Black Out Eight*van*China Red*Vuurwerk*uit de*China Red*Collectie.*200 Dikke tubes staan in 8 cakes in deze doos met totaal bijna 4 kilo kruit. Een absolute topper uit de China Red collectie !!
Adviesprijs: € 249
Internet verkoopprijs: € 199

attachment.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Met 30mm tubes zal deze al gauw 30kg gaan wegen. Bah, slecht voor mij rug. Heb al reeds de Six Best Possible besteld, anders kwam deze er wel in. Ben een fan van China Red, ze hebben echt kwaliteit spul!

Erg benieuwend na het filmpje van deze bak. De omschrijving klinkt niet verkeert.
Maar toch net te duur om gewoon even op de gok te kopen.

ik kan jullie iets verklappen,
ik heb hem op beeld gezien... en ook al is mijn blik niet helemaal 100% objectief
Het is een topper, maar dat zijn er meer van china red dit jaar qua prijs en effecten.

Dus heb nog even geduld...
hij komt eraan

het is echt een heavy motherf...

Dan moet je ook wel wat verklappen natuurlijk, nu weten we enkel dat je het hebt gezien, maar niet wat precies. :wink:

klopt inderdaad! 25 kilo per persoon! Ik weet alleen niet of je strafbaar bent als je alleen thuis bent en dan 50 kg hebt liggen! Want je hebt het dan wel keurig met z'n tweeën opgehaald.

Zojuist filmpje tegen gekomen van deze box, vandaag pas online gezet zag ik. Jammer dat die per twee geschoten is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan