Black Out Eight [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ondanks de harde wind vind ik de effecten prima op orde..
de burst zijn lekker hard en de effecten wel lekker groot.

Zeer goede bak met veel verschillende effecten en een behoorlijke lange tijdsduur, mag misschien iets sneller maar zeker niet veel sneller, vind trouwens dat deze box de beste finale cake heeft van de boxen die ik ooit heb gezien, ik houd wel van stevig doorrammen :cool:

Finale cake is wel erg lekker!

Terzijde, Bakero1973, komt de term bakero niet uit japan?;)

Ontopic: lijkt me opzich wel leuk om deze te halen i.p.v. 8 losse cakes.

Cake 5 en cake 7 vind ik niet zo mooi, de rest wel!

Is inderdaad een optie om deze te halen als 8 losse cakes.

Deze net (helaas maar half, ging wat fout) mogen zien bij 7kamp.
Hele nette box hoor! Grote, volle uitwerkingen, afwisselend tempo, mixed effecten...

Al met al dus een prima box, die me een stuk meer kan bekoren dan de 24 carat gold!

niet zelf gehad maar wel gezien, ook net als de six best possible een hele mooie bak met grote uitwerkingen en een goede burst. vooral de spinning tails met crackling waren prachtig

Heb nog wat spierpijn. Doos was bijna niet te tillen.Prachtig een aantal minuten genieten. Idd een lekkere burst en goede uitwerkingen.:p

Dit is een zeer mooi doosje hoor! Hier kan de Zena Revolution niet aan tippen. Veel diversiteit, harde burst en lekkere grote en volle boeketten. Dit is gewoon aansteken en 2/3 minuten genieten! Alle cakes waren top alleen vond ik de cake met spinning tails en crackling en de laatste cake het mooist! Wat mij betreft is dit een topper die ik aan het eind van het jaar zeker ga aanschaffen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan