Black Nitraat 500.000

zxu2oy.jpg

Bron: Pama op AVP
Oh jaaaaaaaa, whahaha, wat een GIGANT! Ben benieuwd of die in de doos wel in een auto past joh :shocked: hahaha

175 euro voor een legale mat? wat koop je dan mat met goud erin? tegenwoordig proberen ze alles te produceren om meer geld uittehalen..

Nee, je koopt een heel groot product die heel veel kost om te vervoeren...duh, laat staan productiekosten. En dat voor 30 meter anderhalve uur gepruttel :bonk: haha, lolligste kolderproduct van 't jaar.

Het is wel puur het uiterlijk waar je hem voor koopt dan, maar wie weet is de uitwerking ook wel goed?

Hoe dan ook, ik ga hem niet halen, maar hoop wel een film te zien!

Vraag zou bij aankoop zijn; vind je 't meer waard voor je geld dat je hem de volle lengte afwacht, met de kans in slaap te vallen, of vind je 't meer z'n goud waard om m'n dan dubbel te doen en de 15 meter bruter door te komen?

Anyway; geen Lotto gewonnen gister, anders had ik er 2 gekocht en dubbellaags gemaakt :D Nu hoop ik dat er mooie filmpjes verschijnen :)

Ik denk dat ik er wel wat ruimte in heb om hem aan te schaffen.
Aangezien ik toch wat goed koper uit ben en niet iedereen even het risico neemt voor 175,- zal ik even voor standin mattenfreak spelen:p

Zal het netjes filmen en er een review bij schrijven wat je ervan kunt verwachten.

gr

is it just me of is die rol wat aan de smalle kant? of lijkt dat zo omdat ie zo groot is haha.

ben wel benieuwd, maar ik verwacht er eigenlijk maar weinig van

Is niks en kan niks worden zal wel zoiets worden als een tandarts behandeling niet leuk lang en onplezierig.je kan met 1000 euri ok geen mercedes bouwen oftewel met hollandse knal regels kun je nooit een mooie knalmat maken

wat een rol zeg:shocked: ben benieuwd of dit in een auto past of moet je hiervoor met een busje komen.

wel jammer dat het een nederlande rol blijft ,dus meer dan pruttelen word het niet denk ik:cry:

--pyro99:bye:

Twee vriendinnen gaan samen op stap op zaterdagavond. De dames gaan een drankje doen en hopen een vent te scoren voor een spannende nacht. Beide dames komen twee vrienden tegen, drinken gezellig wat drankjes en aan het einde van de avond gaan de heren met de dames mee naar huis. Volgende dag praten de twee dames na over de bedprestaties van de heren.

Dame één was beduidend teleurgesteld in de prestaties van haar lover. Zij zegt dus behoorlijk gefrustreerd tegen haar vriendin:

Je staat toch aardig voor *** in je straat met zo'n ding. :p

Haar vriendin moet echter keihard lachen om deze uitspraak. Nadat ze uitgelachen is zegt ze tegen haar teleurgestelde vriendin dat zij nergens last van gehad heeft. Om duidelijk te maken hoe goed de bedprestaties van haar minnaar waren gooit ze spontaan een kreet eruit die haar vriendin deed verbazen:
Wat een apparaat zeg

Beide dames keken elkaar indringend aan. Op dat moment schieten beide dames keihard in de lach. Ze stellen dat als ze de volgende keer weer samen een drankje gaan doen, dat de rollen dan omgedraaid zullen zijn. Hoe dit avontuur verder zal lopen? Tja, dat weten we ergens in 2013...

:)

Laatst bewerkt:
Ja maar het kan nog erger jupiler,wil er eigenlijk niet over beginnen het is een een beetje beschamend voor een gezonde heer maar weet je dat sommige mannen tja hoe zal ik het zeggen eh last hebben van een premature eh eh .........................................EXPLOSIE (zucht)

Volgens mij is dit wel een goed product om je uithoudings- en doorzettingsvermogen mee te testen. Hoogstens dat ie zo slap wordt dat ie slecht presteert. Máár... Daar kunnen we in 2013 mogelijk pas weer een verhaaltje over schrijven :wink:

Ik denk dat ik er wel wat ruimte in heb om hem aan te schaffen.
Aangezien ik toch wat goed koper uit ben en niet iedereen even het risico neemt voor 175,- zal ik even voor standin mattenfreak spelen:p

Zal het netjes filmen en er een review bij schrijven wat je ervan kunt verwachten.

gr

Paar weken terug :

Ik denk dat dit een extra lange pruttelmat is.
Mocht het niet zo zijn neem ik mijn worden terug.
Maar zier hier totaal geen meerwaarde in.
Ga ervan uit dat deze behoorlijk lang is,maar ook weer het minimale kruit per knaller per knaller om de lengte te halen.

ook qua prijs lijkt het me niet verstandig in deze tijden.
Echter verwacht ik wel dat er mensen zijn die hem zullen aanschaffen.

Hahaha jou kunnen we ook niet serieus meer nemen zie je maar weer. :bonk:

Paar weken terug :

Hahaha jou kunnen we ook niet serieus meer nemen zie je maar weer. :bonk:

Verklaar je eens nader.
Ik denk dat het verstandiger is om eerst eens goed te lezen wat ik gepost heb en dan je mening te geven.
In de 1e post geef ik aan wat ik denk wat het gaat worden waarbij ik al aangeef als het niet zo zou zijn ik mijn woorden terug neem.
Verder zeg ik erbij dat men deze rol qua prijs in deze economisch slechte tijden te hoog is.
En aangezien de te hoge prijs meerdere malen naar voren komt geef ik aan dat ik als winkel medewerker deze voor inkoop kan aanschaffen dus een kleiner risico heb zou deze rol tegen vallen.

Wat betreft het serieus nemen van mij hoef ik verder niet op in te gaan want dat kunnen de meeste members wel in schatten.

i rest my case en nu back on topic maar weer:p

Back
Bovenaan