Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik dacht dat 100k de max was vroeger had je miljoen klapper en die mocht ook niet al hoewel er flits in zat natuurlijk.
maar iedereen zeg 175 euro en voor dat geld koop ik 8 x 100k is 800.000 klapper en misschien omdat ik zoveel koop krijg ik er dan wel 10 dus yah beetje duur
ik dacht dat 100k de max was vroeger had je miljoen klapper en die mocht ook niet al hoewel er flits in zat natuurlijk.
maar iedereen zeg 175 euro en voor dat geld koop ik 8 x 100k is 800.000 klapper en misschien omdat ik zoveel koop krijg ik er dan wel 10 dus yah beetje duur
wat een onzinpost is dit zeg.
eerst maar eens afwachten hoe deze knalt dan kunnen we eigenlijk pas bepalen of deze het geld waard is ja of nee.
Tip,knip er dan een half metertje af, dan weet je hoe de knallen zijn en hoe die loopt qua snelheid. 2 voordelen: als t niks is hoef je je niet een half uur te ergeren en gooi je de rest in de prullebak. Als het een toppertje is heb je er nog een tijdje plezier van met oudjaar.
Kan meneer vuurwerkland-steenbergen niet gewoon een karton openen en een blik werpen/uitpakken om te kijken wat voor eventueel systeem het is, daar kun je al heel wat mee.