Black Cobra 120

Wat een heerlijke blokje van dit zeg van toch wel 1 van mijn topper.
Als ging goed geen tussen pauzen ging lekker door met prima tempo en heerlijke grote boekketen

Is zekers aanrader:thumbup:

Zeker de topper van dit jaar. De buurman had er blijkbaar net als ons ook 1 gekocht en dat vond ik zeker niet erg!! Heb genoten.

Waren zeker fijne blokken, ging super en viel echt op tussen al het ander geweld.
Gelukkig had ik er 2 gehaald 1 afgestoken en de ander voor volgend jaar of een bijzonder gebeurtenis.

De Black Cobra 120 / Cruel Traction, voor mij toch hét product van afgelopen jaar, wát een bak zeg!
Grote effecten, mooie effecten, flink rammen, deze bak heeft het echt allemaal!

Hier ook mogen schieten, wat een top blok! Grote boeketten, mooie heldere kleuren, lekker tempo. En dan ook nog een prima prijs. Nee echt helemaal niets op aan te merken. Puik werk Wolff!!

Dit is bijna prof ,
Dit blok blaasde xplode eruit met o&a.
De medefreak van de straat vroeg zich af of dit klasek was.
Die geloofde zijn ogen niet dat dit nl vuurwerk was
Wat ben ik blij dat ik er een had
Ga zo door wolff !!!!
Een dikke 10 voor jullie dit jaar

Vorig jaar hebben we de Black Cobra 120 mogen aanschouwen op de demo van Van Herwijnen Vuurwerk. Dit was voor ons de verrassing van de avond. Gelukkig ook één in de straat meegemaakt, want wat was dit genieten! Hopelijk ook dit jaar weer één in de collectie.

Twee van deze black cobra boxen gehaald ben er zeer blij mee samen met 1 immotal gold.

Tjonge wat gaan deze boxen hard met verkopen niet normaal meer!!

Kan iemand mij een tip geven welke ik eerst moet afsteken de immortal of de black cobra.

thks,

Laatst bewerkt:
2x van deze boxen afgestoken gingen prima lekker grote effecten alleen het onderdeel cruelty heb ik vaak voorbij zien klappen 5x:cool:verveeld nooit

Back
Bovenaan