Black Cobra 120

Toevoeging: er staat niks van een jaartal op de doos. Heb hem zonder omdoos gekregen, de cakes hebben voetjes en er staat Lot nr 015-03 op. Maar betwijfel of dat wat heeft te maken met het jaartal.

Edit: ik zie dat het eerder ook staat besproken, batch 2017 dus.
Ben benieuwd of hij echt nog goed gaat presteren.

Wie heeft er een filmpje van de batch die Haokan uitgaf afgelopen jaar?
Heb die nog staan voor volgend jaar.

In delen afgestoken door de kids. Allemaal als losse cakes, prima batch hoor en zijn geld meer dan waard.. Voor de film zal je nog geduld moeten hebben. Heb gisteren een nieuwe PC besteld ga daarna pas uploaden... Iets met Davina M... en lang duren. Pc komt over een week

Toevoeging: er staat niks van een jaartal op de doos. Heb hem zonder omdoos gekregen, de cakes hebben voetjes en er staat Lot nr 015-03 op. Maar betwijfel of dat wat heeft te maken met het jaartal.

Edit: ik zie dat het eerder ook staat besproken, batch 2017 dus.
Ben benieuwd of hij echt nog goed gaat presteren.

Iedereen heeft geloof ik in de outlets en freakacties de 2017 versie gehad van de Cruel Traction, Black Cobra 120 en The Rage. Reacties zijn vanaf 1 januari te lezsn.

Heb twee keer eerder de Crual Traction gehad maar heb hem de laatste jaren links laten liggen. Zag nu de Black Cobra staan voor 59,99 (nu niet meer op voorraad) dus heb hem maar gelijk besteld. Blijft toch een leuke box om er bij te hebben.

Dan bestellen we bij dezelfde winkel. Net stond hij inderdaad weer even op voorraad en heb voor 59,99 ook mijn kans gegrepen. Kan hem daar echt niet voor laten staan. Nu is ie weer uitverkocht. De Rage en de CT in het verleden gehad en daar erg van genoten.

Back
Bovenaan