Björn viking *NIEUW 2025*

Ajax

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam:
Björn viking
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting:
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid:
Adviesprijs:

Winkelprijs:
Onlineprijs:

1000065564.png

Dikke laag vaseline op die lens bij CR, maar lijkt alsnog een mooie bak, lijkt op die van Wolff. Spinners wel hip dit jaar hè

Blok boem op de grond uit elkaar
Dikke burst en dan is het weer niet goed :p

Gelukkig bij CR nooit gehad (ook nooit veel CR gehad), niet fijn om het zacht uit te drukken. Vorig jaar knalde hier een Blitz Bomber uit elkaar (had ik moeten weten met zo'n naam, dan klinkt Bjorn lang niet zo explosief :angel:), dus het kan (uiteraard) ook bij andere merken, al lees je het bij CR wel vaker.

OT mooie cake en goede vervanger van de Rat zo lijkt het! Spinners worden het helemaal dit jaar!

Dikke burst en dan is het weer niet goed :p

Gelukkig bij CR nooit gehad (ook nooit veel CR gehad), niet fijn om het zacht uit te drukken. Vorig jaar knalde hier een Blitz Bomber uit elkaar (had ik moeten weten met zo'n naam, dan klinkt Bjorn lang niet zo explosief :angel:), dus het kan (uiteraard) ook bij andere merken, al lees je het bij CR wel vaker.

OT mooie cake en goede vervanger van de Rat zo lijkt het! Spinners worden het helemaal dit jaar!

Klopt het kan altijd, maar het fijn blijft dan de Las Fallas bij meerdere mensen die ik ken uit elkaar klapte. Dan is het niet zo zeer meer toeval :bonk:

Hoezo dat dan?, wat is er mis met CR
Ik heb eerlijk gezegd jarenlang hele mooie toppers van CR gehad en voor mij was er niet zoveel mis. Er zijn wel veel ervaringen van cakes die uit elkaar klappen. Zelf geen ervaring mee.. Lion, Gorilla, Magic in the Air, dierencakes en vele andere verstookt en waren allemaal top. Ik zou deze best aan durven schaffen!

“Best aandurven schaffen” geeft eigenlijk al aan dat het gevoel er niet lekker bij is. Ik praat voor mijzelf, maar ik haal niets van CR. Er zijn genoeg andere merken met mooie producten. Dan ga ik liever daarvoor. Je hebt nooit 100% kans dat er niets zal gebeuren, dat weet ik, maar als ik iets van CR zou halen en er gebeurd dan iets, vergeef ik het mezelf nooit. Steek hier af met kleine kinderen, wil voor mezelf niet het gevoel hebben/krijgen van “had ik maar”.

Laatste jaar waarschijnlijk en de ene naar de andere spinner komt :( , ach fantastisch, wil ze allemaal “testen” en liever laat dan nooit.

Uiteraard hadden we al wat spinners in het verleden, maar niet zoveel nieuwe toevoegingen in 1 jaar.

Back
Bovenaan