Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Door het geluid zou je denken dat ze ook de mic met vaseline hebben ingesmeerd hahahaDikke laag vaseline op die lens bij CR, maar lijkt alsnog een mooie bak, lijkt op die van Wolff. Spinners wel hip dit jaar hè
Wie weet wat ze nog meer ingesmeerd hebbenDoor het geluid zou je denken dat ze ook de mic met vaseline hebben ingesmeerd hahaha
Hoezo dat dan?, wat is er mis met CRAls hij niet van CR was geweest had ik hem er bij genomen.
Hoezo dat dan?, wat is er mis met CR
Dikke burst en dan is het weer niet goedBlok boem op de grond uit elkaar
Dikke burst en dan is het weer niet goed
Gelukkig bij CR nooit gehad (ook nooit veel CR gehad), niet fijn om het zacht uit te drukken. Vorig jaar knalde hier een Blitz Bomber uit elkaar (had ik moeten weten met zo'n naam, dan klinkt Bjorn lang niet zo explosief), dus het kan (uiteraard) ook bij andere merken, al lees je het bij CR wel vaker.
OT mooie cake en goede vervanger van de Rat zo lijkt het! Spinners worden het helemaal dit jaar!
Was vast een klapper van een aanbieding!Klopt het kan altijd, maar het fijn blijft dan de Las Fallas bij meerdere mensen die ik ken uit elkaar klapte. Dan is het niet zo zeer meer toeval![]()
Een hoopHoezo dat dan?, wat is er mis met CR
Vuurwerk met inhoud!Een hoop
Ik heb eerlijk gezegd jarenlang hele mooie toppers van CR gehad en voor mij was er niet zoveel mis. Er zijn wel veel ervaringen van cakes die uit elkaar klappen. Zelf geen ervaring mee.. Lion, Gorilla, Magic in the Air, dierencakes en vele andere verstookt en waren allemaal top. Ik zou deze best aan durven schaffen!Hoezo dat dan?, wat is er mis met CR
Heb de afgelopen jaren veel china red gehad en eigenlijk nooit geen problemen gehad.Blok boem op de grond uit elkaar