SQUEAK!
VWC lid
lekker hoor, ga morgen de mijne ophalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lekker hoor, ga morgen de mijne ophalen
Blij dat ik hem niet heb besteldDikke tegenvaller. Geen spinners. Plofjes.
Zonde, deze vandaag meegenomen vanwege de spinners. Burst slap/kleine spreiding ook of puur vanwege ploffen?Dikke tegenvaller. Geen spinners. Plofjes.
Zonde, deze vandaag meegenomen vanwege de spinners. Burst slap/kleine spreiding ook of puur vanwege ploffen?
Geen tientje had ik er voor neergelegd, wat een flutpot, echt China red niet waardig dit, ploffers ook, slappe boeketten, enige plus waren de heldere sterrenDeze was bij mij gewoon dik in orde hoor voor 25MM spinner cake.
Ik had mooie gouden spinners en de kleurtjes waren ook goed te zien.
Ja € 30,- + is te duur maar als je deze voor bijvoorbeeld € 20,- kan krijgen is die meer als prima!!
Hij was dikke prima hier hoor. Geen mega boeketten maar dikke spinners en mooie kleurtjes. Niks mis mee.
Zelfde hier. Niet indrukwekkend, zeker geen grote boeketjes maar spinners prima en kleuren helder
Ik had hem voor 15 eu meegekregen en daarvoor was het prima. Kleuren vel. Geen grote boeketten. Cake viel op 3/4 om waardoor ik het einde anders heb ervaren![]()
Hij stond geklemd tussen 2 lege compounds maar is er alsnog tussenuit geschotenDan moet je hem vast zetten oliebol.
Hij stond geklemd tussen 2 lege compounds maar is er alsnog tussenuit geschoten
Yup. En ik was na eerder uit elkaar geklapt spul van china red toch al minder fan van geworden.Vuurwerkklem of die rode bakstenen gebruiken.
De afgestoken compounds zijn glad aan de zijkanten, vooral als ze een beetje vochtig zijn door miezerregen en/of restjes kruit.
Vaak staan ze ook nog op een plankje die makkelijk schuift want die zijn glad geschuurd, dus bij elke klap krijg je meer speling.
De tubes zijn ook rond waardoor er weinig raakvlak is, en het karton enzo is ook allemaal glad.
Dan is er dus geen / te weinig wrijving dat het op z'n plek houd, een goede grove baksteen heeft dan veel meer grip, ook op de grond.
Wijze les dus.
Yup. En ik was na eerder uit elkaar geklapt spul van china red toch al minder fan van geworden.
Ik bedoelde met “gewoon” de eerdere discussie in dit topic. Waarbij het oorspronkelijke filmpje met spinners verwijderd was en daarna weer online kwam en dat er twijfel was of er wel spinners inzaten.Nou zo 'gewoon' is dat blijkbaar niet. Dit is die van mij. Lijkt in de verste verte niet op productiefilm. Baggerzooi.
Whatsappkwaliteit helaas.